VAŠA
KORPA
Prazna je
Osnovana 1984. godine

(veća slika)

Preuzmite delove knjige
Poglavlje 1
Poglavlje 2
Sadržaj
Uvod
Menadžment za neupućene

Autor: Bob Nelson, Peter Economy
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 336 ► Ostali detalji
Oblast: Biznis i finansijeMenadžment
(ukupno ocena 1)
A A A

Opis
U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.

Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopouzdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.

Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori - koji su i sami menadžeri - nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.


Sadržaj
Predgovor
Uvod
Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
Poglavlje 10: Prenošenje poruke
Poglavlje 11: Timovi
Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
Indeks


O autorima
Dr Bob Nelson je osnivač i predsednik kompanije Nelson Motivation, Inc. koja se bavi obukom menadžera i nalazi se u San Dijegu, Kalifornija. Bob je menadžer, istraživač i pisac knjiga koje su postale bestseleri. Međunarodno je priznat stručnjak za motivaciju zaposlenih, pohvale i nagrađivanja, poboljšanje produktivnosti i učinka, i vođstvo. Objavio je preko dvadeset knjiga koje su prevedene na isto toliko jezika i prodate u višemilionskom tiražu.

Peter Economy je jedan od urednika nagrađivanog časopisa Leader to Leader koji je pokrenula fondacija Peter F. Drucker za neprofitno vođstvo. Autor je i brojnih knjiga. Spisateljsko umeće i više od petnaest godina menadžerskog iskustva, omogućili su mu da čitaocima pruži pouzdane informacije i savete iz prve ruke. Diplomirao je ekonomiju i humanu biologiju na Univerzitetu Stenford.


Detaljni podaci o knjizi
Naslov: Menadžment za neupućene
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 336
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-86-7555-311-3
Naslov originala: Managing For Dummies
Izdavač originala: Wiley
Naručite
Redovna cena:
1.700,00 DIN
Cena:
1.530,00 DIN
Cena za inostranstvo:
15,00 EUR
Kom.:

Korišćeni primerci
Cena:
850,00 DIN
Cena za inostranstvo:
8,50 EUR

Naručite telefonom:
011/3055010
011/3055015
+381 11 3055010
+381 11 3055015





Kupite u kompletu:
 

+

 
 

+

 
Redovna cena: 5.100,00 DIN
Cena kompleta: 4.080,00 DIN
Biznis plan za neupućene (+ CD), Steven Peterson Peter E. Jaret Barbara Findlay Schenck 1.700,00 DIN
Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
Menadžment za neupućene, Bob Nelson, Peter Economy 1.700,00 DIN

Kupci koji su kupili ovu knjigu kupili su i:

Marketing za neupućene (+ CD)
Cena: 1.530,00 DIN

Biznis plan za neupućene (+ CD)
Cena: 1.530,00 DIN

Zdrava ishrana za neupućene
Cena: 1.260,00 DIN

Vino za neupućene
Cena: 1.161,00 DIN

Digitalna fotografija
Cena: 1.530,00 DIN

Vaša istorija (stavke koje ste pogledali)

Vaša ocena i mišljenje
Prijavite se i dajte ocenu

Ocene i mišljenja čitalaca
, Pitko štivo, 17.10.2007, pošiljalac: Oleg (svi komentari ovog čitaoca)
Ako ste čitali knjige poput Funky Bussines, Plivati sa ajkulama a da vas živog ne pojedu, pa i naslove tipa Ko je pojeo moj sir, Umeće ratovanja, Umeće mira i mislili ste da vam nedostaje malo opšteg menadžerskog znanja, onda je ovo dobar naslov za vas. S druge strane, čak i ako se bavite upravljanjem, nikada nije loše da sagledate ovu oblast i iz drugog ugla.

Pitanja, odgovori, mišljenja...
Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

Poruku poslaoPoruka