MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    (veća slika)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1
    Poglavlje 2
    Marketing za neupućene
    (+ CD)
    Autor: Alexander Hiam
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 344 ► Ostali detalji
    Oblast: Biznis i finansijeMarketing | Za neupućene...Biznis i finansije
    (ukupno ocena 1)
    A A A
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Opis
    Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

    Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

    Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

    Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.


    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
    Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
    Poglavlje 3: Marketinški plan
    Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
    Poglavlje 5: Kreativna radionica
    Poglavlje 6: Veština komunikacije
    Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
    Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
    Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
    Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
    Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
    Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
    Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
    Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
    Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
    Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
    Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
    Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
    Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
    Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
    Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
    Dodatak: O pratećem CD-u
    Indeks


    O autoru
    Alexander Hiam je autor nekoliko knjiga o menadžmentu i rukovođenju. Osnovne studije završio je na univerzitetu Harvard, postdiplomske studije iz oblasti poslovne administracije na univerzitetu Berkli, a dugo godina je predavao na univerzitetu Amherst u Masačusetsu. Osnivač je centra INSIGHTS for Training & Development čije seminare i programe iz oblasti menadžmenta, pružanja usluga kupcima i unapređenja prodaje, pohađaju zaposleni iz mnogih kompanijama širom sveta.
    Autorov marketinški orijentisan rad u oblasti savetovanja i obučavanja obuhvata razmatranje ideja o vodećim proizvodima i brendovima, savetovanje o poslovnom i marketinškom planiranju, pomoć pri motivisanju prodajnog osoblja i reviziju marketinške komunikacije klijenata.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing za neupućene (+ CD)
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 344 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7555-312-0
    Naslov originala: Marketing Kit For Dummies
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Redovna cena:
    1.700,00 DIN
    Cena:
    1.530,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR
    Kom.:

    Korišćeni primerci
    Cena:
    850,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    8,50 EUR

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupite u kompletu:
     

    +

     
     

    +

     
    Redovna cena: 5.100,00 DIN
    Cena kompleta: 4.080,00 DIN
    Biznis plan za neupućene (+ CD), Steven Peterson Peter E. Jaret Barbara Findlay Schenck 1.700,00 DIN
    Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
    Menadžment za neupućene, Bob Nelson, Peter Economy 1.700,00 DIN

     

    +

     
    Redovna cena: 3.000,00 DIN
    Cena kompleta: 2.400,00 DIN
    Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
    Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću, David Meerman Scott 1.300,00 DIN

    Kupljeno uz ovu knjigu

    Biznis plan za neupućene (+ CD)
    1530 din.

    Menadžment za neupućene
    1530 din.

    Vino za neupućene
    1161 din.

    Klasična muzika za neupućene (+ CD)
    1260 din.

    Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
    1170 din.

    Umetnost za neupućene
    1620 din.

    Zdrava ishrana za neupućene
    1260 din.

    Kuvanje za neupućene
    1350 din.

    Gramatika engleskog jezika
    800 din.

    Elektronika za neupućene
    1260 din.

    Excel 2003 Biblija (+ CD)
    1620 din.

    Projektovanje baza podataka
    1440 din.

    Održavanje i popravka automobila za neupućene, prevod drugog izdanja
    1710 din.

    Visual Basic 6 za neupućene (+ CD)
    1170 din.

    Vežbanje sa opterećenjem za neupućene
    1260 din.

    Trudnoća za neupućene
    1260 din.

    Access 2007: uputstvo koje vam nedostaje
    700 din.

    Java 8 programiranje
    2530 din.

    C za programere
    1800 din.

    Naučite Spring 5
    2200 din.

    Vaša ocena i mišljenje
    Prijavite se i dajte ocenu

    Ocene i mišljenja čitalaca
    , Biblija XXI veka, 01.03.2010, pošiljalac: cova (svi komentari ovog čitaoca)
    Ovo je zaista knjiga koju svi moraju imati. U njoj ćete naći savete kako da pokrenete ozbiljniji posao, unapredite svoje poslovanje i konačno shvatite šta vam nedostaje da postanete uspešni. Otvara nove vidike, sve postaje jasnije i ostvarivo. Knjigu ocenjujem sa 10,jer je 5 zaista malo!!!

    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga