VAŠA
KORPA
Prazna je
Osnovana 1984. godine

(veća slika)

Preuzmite delove knjige
Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1
Poglavlje 2
Marketing za neupućene
(+ CD)

Autor: Alexander Hiam
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 344 ► Ostali detalji
Oblast: Biznis i finansijeMarketing
(ukupno ocena 1)
A A A

Opis
Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?

Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.

Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.

Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.


Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
Poglavlje 3: Marketinški plan
Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
Poglavlje 5: Kreativna radionica
Poglavlje 6: Veština komunikacije
Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
Dodatak: O pratećem CD-u
Indeks


O autoru
Alexander Hiam je autor nekoliko knjiga o menadžmentu i rukovođenju. Osnovne studije završio je na univerzitetu Harvard, postdiplomske studije iz oblasti poslovne administracije na univerzitetu Berkli, a dugo godina je predavao na univerzitetu Amherst u Masačusetsu. Osnivač je centra INSIGHTS for Training & Development čije seminare i programe iz oblasti menadžmenta, pružanja usluga kupcima i unapređenja prodaje, pohađaju zaposleni iz mnogih kompanijama širom sveta.
Autorov marketinški orijentisan rad u oblasti savetovanja i obučavanja obuhvata razmatranje ideja o vodećim proizvodima i brendovima, savetovanje o poslovnom i marketinškom planiranju, pomoć pri motivisanju prodajnog osoblja i reviziju marketinške komunikacije klijenata.


Detaljni podaci o knjizi
Naslov: Marketing za neupućene (+ CD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 344
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-7555-312-0
Naslov originala: Marketing Kit For Dummies
Izdavač originala: Wiley
Naručite
Redovna cena:
1.700,00 DIN
Cena:
1.530,00 DIN
Cena za inostranstvo:
15,00 EUR
Kom.:

Korišćeni primerci
Cena:
850,00 DIN
Cena za inostranstvo:
8,50 EUR

Naručite telefonom:
011/3055010
011/3055015
+381 11 3055010
+381 11 3055015





Kupite u kompletu:
 

+

 
 

+

 
Redovna cena: 5.100,00 DIN
Cena kompleta: 4.080,00 DIN
Biznis plan za neupućene (+ CD), Steven Peterson Peter E. Jaret Barbara Findlay Schenck 1.700,00 DIN
Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
Menadžment za neupućene, Bob Nelson, Peter Economy 1.700,00 DIN

 

+

 
Redovna cena: 3.000,00 DIN
Cena kompleta: 2.400,00 DIN
Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.700,00 DIN
Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću, David Meerman Scott 1.300,00 DIN

Kupci koji su kupili ovu knjigu kupili su i:

Biznis plan za neupućene (+ CD)
Cena: 1.530,00 DIN

Menadžment za neupućene
Cena: 1.530,00 DIN

Vino za neupućene
Cena: 1.161,00 DIN

Zdrava ishrana za neupućene
Cena: 1.260,00 DIN

Klasična muzika za neupućene (+ CD)
Cena: 1.260,00 DIN

Vaša istorija (stavke koje ste pogledali)

Vaša ocena i mišljenje
Prijavite se i dajte ocenu

Ocene i mišljenja čitalaca
, Biblija XXI veka, 01.03.2010, pošiljalac: cova (svi komentari ovog čitaoca)
Ovo je zaista knjiga koju svi moraju imati. U njoj ćete naći savete kako da pokrenete ozbiljniji posao, unapredite svoje poslovanje i konačno shvatite šta vam nedostaje da postanete uspešni. Otvara nove vidike, sve postaje jasnije i ostvarivo. Knjigu ocenjujem sa 10,jer je 5 zaista malo!!!

Pitanja, odgovori, mišljenja...
Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

Poruku poslaoPoruka