MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    (veća slika)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Iz pog. 1
    Iz pog. 4
    Iz pog. 9
    Iz pog. 15
    Iz pog. 12
    Digitalni marketing za neupućene
    Autor: Ryan Deiss, Russ Henneberry
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 328 ► Ostali detalji
    Oblast: Biznis i finansijeMarketing | Za neupućene...Biznis i finansije
    A A A
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Opis
    Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.

    U knjizi
    • Generišite besplatan saobraćaj
    • Steknite nove redovne kupce
    • Dizajnirajte pristupne strane koje dovode kupce
    • Izgradite listu za slanje e­-pošte i zarađujte
    • Povežite se sa svojim kupcima preko društvenih mreža
    • Reklamirajte se na internetu kao profesionalac
    • Ovladajte marketingom putem pretraživača
    • Pratite statističke pokazatelje razvoja vašeg posla

    Sadržaj
    Uvod, 1
    DEO 1: POČETAK U DIGITALNOM MARKETINGU, 5
    POGLAVLJE 1: Razumevanje puta kupca, 7
    POGLAVLJE 2: Biranje odgovarajuće marketinške kampanje, 23
    POGLAVLJE 3: Smišljanje dobitnih ponuda, 35

    DEO 2: STICANJE LJUBITELJA, PRATILACA I KUPACA POMOĆU SADRŽAJA, 55
    POGLAVLJE 4: Potraga za savršenstvom u marketingu sadržaja, 57
    POGLAVLJE 5: Poslovno blogovanje, 77
    POGLAVLJE 6: Zaliha od 57 ideja za blog, 95

    DEO 3: GENERISANJE SAOBRAĆAJA NA VEB LOKACIJI, 117
    POGLAVLJE 7: Izgradnja pristupnih strana sa velikom konverzijom, 119
    POGLAVLJE 8: Privlačenje saobraćaja putem pretraživača, 135
    POGLAVLJE 9: Korišćenje društvenih mreža, 157
    POGLAVLJE 10: Korišćenje plaćenog saobraćaja, 179
    POGLAVLJE 11: Nastavak kontakta kroz marketing putem e-pošte, 201

    DEO 4: MERENJE, ANALIZIRANJE I OPTIMIZOVANJE KAMPANJA, 225
    POGLAVLJE 12: Računanje: poslovanje vođeno podacima, 227
    POGLAVLJE 13: Optimizovanje kampanja za maksimalan povrat na investiciju, 247

    DEO 5: SVE SAME DESETKE, 259
    POGLAVLJE 14: Deset najčešćih digitalnih marketinških grešaka, 261
    POGLAVLJE 15: Deset popularnih digitalno-marketinških veština za vaš rezime, 267
    POGLAVLJE 16: Deset osnovnih alata za uspeh u digitalnom marketingu, 281
    INDEKS, 293

    O autorima
    Ryan Deiss je osnivač i direktor DigitalMarketer.com. Njegove pionirske strategije digitalnog marketinga direktno su odgo­vorne za internet prodaju vrednu stotine miliona dolara.

    Russ Henneberry je glavni urednik DigitalMarketer.com. Nje­gov tim mesečno generiše hiljade budućih kupaca izvršavanjem strategije „punog levka“ prikazane u ovoj knjizi.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Digitalni marketing za neupućene
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 328 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2019
    ISBN: 978-86-7555-437-0
    Naslov originala: Digital Marketing For Dummies (For Dummies (Business & Personal Finance))
    Izdavač originala: John Wiley & Soons,
    Naručite
    Redovna cena:
    1.700,00 DIN
    Cena:
    1.530,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    15,00 EUR
    Kom.:

    Korišćeni primerci
    Cena:
    850,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    8,50 EUR
    Kako rezervisati?

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Excel 2016 Formule i funkcije
    1880 din.

    Microsoft Excel 2016 Korak po korak
    1850 din.

    Anatomija i fiziologija za neupućene: prevod 2. izdanja
    1620 din.

    Fudbal: koraci do uspeha
    850 din.

    Fiziologija fudbala
    1000 din.

    Excel 2010 Biblija (+ CD)
    2430 din.

    Mape uma
    1944 din.

    Ishrana bez glutena za neupućene
    1530 din.

    Naučite programiranje
    1980 din.

    Pčelarstvo za neupućene
    1620 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)

    | Pogledajte mišljenja i ocene o ovoj knjizi na:
    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga