MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige ▹ Biznis i finansijeMenadžment | Za neupućene...Biznis i finansije

    (veća slika)

    Preuzmite delove knjige
    Poglavlje 1
    Poglavlje 2
    Sadržaj
    Uvod
    Menadžment za neupućene
    Autor: Bob Nelson, Peter Economy
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 336
    Ostali detalji

    (ukupno ocena 1)
    A A A
    Opis
    U dinamičnom poslovnom svetu bitan je svaki činilac koji pokreće mehanizam uspešnog rada organizacije, a uloga glavnog koordinatora prepuštena je menadžerima.

    Obavljajući zahtevan i stresan, ali i podjednako uzbudljiv posao, menadžer se suočava s brojnim izazovima i situacijama u kojima je pravovremena i prava odluka često presudna i za zaposlene i za firmu. Bilo da je reč o svakodnevnim, neretko rutinskim, zadacima ili o strateškim ciljevima organizacije, menadžer mora imati jasno definisanu viziju onoga što želi postići, kao i samopouzdanje i poverenje u sebe i radnike kojima rukovodi.

    Uspešan menadžer se razvija kroz iskustvo, temeljnu obuku i sticanje teoretskih saznanja, a sliku uspešnog menadžera predočavaju autori knjige Menadžment za neupućene. Koji su glavni zadaci menadžera, da li i kako određene zadatke prepustiti zaposlenima, na koji način se meri i prati radni učinak, i kako osmisliti i primeniti metode za priznavanje i nagrađivanje postignutih rezultata; kako se izboriti s rokovima, budžetom, stresom, lošim međuljudskim odnosima i lenjim radnicima; kako pratiti i primenjivati nove trendove u oblasti menadžmenta. Na ova i mnoga druga pitanja, autori - koji su i sami menadžeri - nude odgovore, praktične savete, primere slučajeva iz prakse, te smernice koje vam pomažu da postanete uspešni u svom poslu.


    Sadržaj
    Predgovor
    Uvod
    Poglavlje 1: Postali ste menadžer – i šta sad?
    Poglavlje 2: Dodeljivanje zadataka: savladajte posao pre nego što posao savlada vas
    Poglavlje 3: Vodite, sledite ili se maknite s puta
    Poglavlje 4: Upošljavanje: odluka koja zlata vredi
    Poglavlje 5: Kako motivisati zaposlene da poboljšaju učinak
    Poglavlje 6: Kad ste u nedoumici, budite trener-konsultant
    Poglavlje 7: Jednostavno definisanje ciljeva
    Poglavlje 8: Merenje i praćenje učinka pojedinaca i projekta
    Poglavlje 9: Umeće procenjivanja radnog učinka
    Poglavlje 10: Prenošenje poruke
    Poglavlje 11: Timovi
    Poglavlje 12: Upravljanje virtuelnim službenicima
    Poglavlje 13: Poslovna etika i politika firme
    Poglavlje 14: Upravljanje promenama na poslu
    Poglavlje 15: Disciplinske mere za zaposlene: blag ton i dugačak štap
    Poglavlje 16: Vrlo malo, suviše kasno: otpuštanje zaposlenih
    Poglavlje 17: Upravljanje samim sobom: briga o broju 1
    Poglavlje 18: Izrada budžeta, računovodstvo i ostale finansijske teme
    Poglavlje 19: Primena tehnologije u menadžmentu
    Poglavlje 20: Razvoj zaposlenih i mentorska podrška
    Poglavlje 21: Praćenje savremenih pravaca u menadžmentu
    Poglavlje 22: Deset najčešćih grešaka u upravljanju
    Poglavlje 23: Deset najboljih načina da se nagrade zaposleni
    Poglavlje 24: Deset klasičnih knjiga o poslovanju za koje treba da znate
    Indeks


    O autorima
    Dr Bob Nelson je osnivač i predsednik kompanije Nelson Motivation, Inc. koja se bavi obukom menadžera i nalazi se u San Dijegu, Kalifornija. Bob je menadžer, istraživač i pisac knjiga koje su postale bestseleri. Međunarodno je priznat stručnjak za motivaciju zaposlenih, pohvale i nagrađivanja, poboljšanje produktivnosti i učinka, i vođstvo. Objavio je preko dvadeset knjiga koje su prevedene na isto toliko jezika i prodate u višemilionskom tiražu.

    Peter Economy je jedan od urednika nagrađivanog časopisa Leader to Leader koji je pokrenula fondacija Peter F. Drucker za neprofitno vođstvo. Autor je i brojnih knjiga. Spisateljsko umeće i više od petnaest godina menadžerskog iskustva, omogućili su mu da čitaocima pruži pouzdane informacije i savete iz prve ruke. Diplomirao je ekonomiju i humanu biologiju na Univerzitetu Stenford.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Menadžment za neupućene
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 336 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7555-311-3
    Naslov originala: Managing For Dummies
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Cena: 1.800 RSD
    Vaša cena: 1.440 RSD
    Cena za inostranstvo:
    14,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu

    Korišćeni primerci
    900,00 RSD
    Cena za inostranstvo:
    9,00 EUR





    Kupite u kompletu:
     

    +

     
     

    +

     
    Redovna cena: 5.640,00 RSD
    Cena kompleta: 4.512,00 RSD
    Biznis plan za neupućene (+ CD), Steven Peterson Peter E. Jaret Barbara Findlay Schenck 1.870,00 RSD
    Marketing za neupućene (+ CD), Alexander Hiam 1.900,00 RSD
    Menadžment za neupućene, Bob Nelson, Peter Economy 1.870,00 RSD

    Kupljeno uz ovu knjigu

    Marketing za neupućene (+ CD)
    1520 din.

    Biznis plan za neupućene (+ CD)
    1440 din.

    Zdrava ishrana za neupućene
    1200 din.
    Nije uspeo upit b.mknjiga: SELECT IDpro,cenapuna,CenaPopust,popust FROM MKRoba WHERE ID =