MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    KRIZNI MENADŽMENT 2
    Autori: S. Omerčević, Dž. Kulović
    Strana: 232
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    KAKO UPRAVLJATI KRIZOM PREDUZEĆA!

    "…Knjiga koja je pred nama rezultat je cjelovitog pristupa i utemeljenih stavova autora u pokušaju razumijevanja poslovne krize i načina njezina ovladavanja. Pomanjkanje literature iz ove oblasti navelo je autore da ponude knjigu koja će zadovoljiti teoretičare i praktičare menadžmenta koji se svakodnevno suočavaju sa kriznim situacijama koje zahtijevaju valjan i pravovremeni odgovor. Knjiga je prijeko potrebna ponajprije zainteresiranoj znanstvenoj i široj stručnoj javnosti, opredjeljenoj za proučavanje kriznog menadžmenta. Posebna valjanost knjige je u otvaranju mogućnosti transformiranja poslovne krize u poslovni uspjeh, čime ova knjiga dobiva veliku važnost i za gospodarstvo u cjelini. Autori su naglasili ključne sastavnice toga procesa dajući uvidu u stavove najrelevantnijih domaćih i stranih izvora koji tretiraju navedenu problematiku što odražava bogatstvo znanja u ovoj knjizi. Njezina uloga za ekonomsku znanost i za poslovnu praksu će biti velika, i to u procesu obrazovanja studenata te će značajno pomoći menadžerima u savladavanju izazova poslovnog upravljanja."
    - dr. sc. Nidžara Osmanagić Bedenik, redovita profesorica u trajnom zvanju Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

    "…Ova knjiga dolazi u vrijeme u kojem se, za menadžere, teško može naći važnija tema od ove koju autori knjige obrađuju. Kriza i prestrukturiranje su teme kojima se dominantno i dramatično bave menadžeri i stručnjaci na svim nivoima upravljanja privredom i državnim institucijama. Ova knjiga nudi znanje kako da se sistem čije su performanse nezadovoljavajuće, ili čiji je opstanak u pitanju, učini efikasnim i kako da se poduzeće u gubicima učini konkurentnim. Na bazi teorija i slučajeva iz prakse knjiga nudi znanje o simptomima i uzrocima krize, načinima sprečavanja nastanka i strategijama i tehnikama upravljanja krizom. Tekst ove knjige uputit će menadžere svih nivoa kako se znanjem, teškim radom, predanošću i kreativnošću može spriječiti kriza, a sistem koji je u krizi povratiti u normalno i efikasno funkcioniranje. Knjiga je namijenjena, i izvrsno je štivo, za studente dodiplomskih i postdiplomskih studija, one koji su tek završili studije, za rukovodioce svih nivoa i za menadžere na najvišim nivoima organizacija."
    - dr. sc. Hasan Muratović, profesor emeritus Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu

    "…Upravljanje i razumevanje kriznih situacija u preduzeću postaje ključna preokupacija menadžera u tranzicionom i posttranzicionom periodu. Insuficijencija znanja iz kriznog menadžmenta često menadžere navodi na donošenje pogrešnih odluka koje imaju kobni ishod za preduzeće. Zbog toga je svaka knjiga koja sistematično tretira proces ovladavanja krizom preduzeća dobrodošla. Knjiga koja je pred nama na jasan način prezentuje osnovne korake procesa ovladavanja krizom. Naravno, uvek su moguće razne interpretacije date materije, ali poštujući zahteve recenzije po kriterijima univerziteta na kome će se materija predavati, smatram da je knjiga prezentovala savremena dostignuća u izučavanju ovog veoma izazovnog područja menadžmenta. Ovo je delo originalno po rasporedu poglavlja i načina njihove obrade tako da zadovoljava istovremeno akademske standarde u pisanom naučnom radu i potrebe primene u svakodnevnoj menadžerskoj praksi. Osetan nedostatak knjiga iz oblasti kriznog menadžmenta naveo je autore knjige da ponude rukopis koji će zadovoljiti teoretičare i praktičare menadžmenta koji u svakodnevnim poslovima rešavaju krizne situacije."
    - dr. sc. Radoslav Senić, redovni profesor u penziji Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Kragujevcu


    Iz sadržaja:

    • Kako upravljati krizom preduzeća
    • Upravljanje krizom preduzeća
    • Anticipativno i reaktivno upravljanje krizom preduzeća
    • Modeli kriznih strategija
    • Uspostavljanje kriznog kontrolinga
    • Due diligence preduzeća


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: KRIZNI MENADŽMENT 2
    Izdavač: iLearn
    Strana: 232 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 20,5 x 25,5 cm
    Godina izdanja: 2018
    ISBN: 9789958063329
    Naručite
    Cena: 2.840 RSD
    Cena za inostranstvo:
    28,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024