MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Biznis i finansije > Biznis
    Novo u prodavnici
    Biznis kao umetnost življenja - business: art de vivreБизнис план за електронско пословање – ПриручникБизнис план за електронско пословањеMarketing ekspert : bajka o generalnom direktoru koji je postao marketing genijeHR menadžment - pojmovnik od A do Z, 160 pojmova u upravljanju ljudskim resursima, za menadžere i zaposleneNjihovo vreme - najveći lideri biznisa dvadesetog veka
     Prikaz: 1 - 10 od 17 nađenih
    Poređaj po: Poslednje dodato u: Biznis i finansije 

    1. Biznis kao umetnost življenja - business: art de vivre (2008 god.), Univerzitet Džon Nezbit
    Autor: Mića Jovanović Božinov
     ... više detalja
    Cena: 1.600,00 DIN (16,00 EUR)

    2. Бизнис план за електронско пословање – Приручник (2016 god.), Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija
    Autor: prof. dr Miroslav D. Lutovac i prof. dr Dejan V. Tošić
    Садржај: Структурирање извештаја у пословну форму која се примењује у изради домаћих задатака и вежби Мисија и визија у бизнис плану за електронско пословање Пословни процес и опис предузећа Пословни и извршни циљеви Анализа тржишта Анализа конкуренције Финансијска анализа Анализа ризика ... više detalja
    Cena: 1.200,00 DIN (12,00 EUR)

    3. Бизнис план за електронско пословање (2006 god.), Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija
    Autori: prof. dr Miroslav D. Lutovac, prof. dr Dejan V. Tošić
    Кратак садржај: Увод у е-бизнис план Основе е-бизнис планирања Значај форме е-бизнис плана Извршни резиме бизнис плана Опис предузећа Мисија и визија Пословни циљеви Извршни циљеви Анализа тржишта Анализа конкуренције Пословни процес Финансијска анализа Ризици Презентација бизнис пла... više detalja
    Cena: 900,00 DIN (9,00 EUR)

    4. Marketing ekspert : bajka o generalnom direktoru koji je postao marketing genije (2008 god.)
    Autor: Džek Trau
    KAKO STAVITI „MARKETING” GDE MU JE MESTO? Iako poslovni ljudi mahom uvažavaju reč marketing a knjiški autoriteti lepe etiketu ”marketing” na sve što je u trendu, marketinška praksa na celoj planeti prepuna je zabuna oko toga šta je, zapravo, marketing i čemu služi. Ali, ako kompanije postoje... više detalja
    Cena: 1.300,00 DIN (13,00 EUR)

    5. B2B brend menadžment (2007 god.)
    Autor: Filip Kotler
    Brendovi su značajan deo svih kultura i celokupnog poslovnog sveta. Brendovi pomažu ljudima da donose odluke, kako male, tako i velike. Zahvaljujući njima vi imate poverenja u Bordo koji pijete, Mercedes koji vozite i u mlazni motor Dženeral Elektrika koji podiže avion od kojeg očekujete da vas odve... više detalja
    Cena: 2.100,00 DIN (21,00 EUR)

    6. Direktor od A do Z - pojmovnik (2008 god.)
    Autor: Bob Triker
    U poslednjoj deceniji je u salama za sastanke širom sveta došlo do ogromnih promena. Mnogi odbori su manji, profesionalniji i vode se na bolji način. Pojedini direktori su informisaniji i svesni svojih odgovornosti i nadležnosti. U regulisanju kao i u razvoju budućnosti kompanije učestvuju samostaln... više detalja
    Cena: 1.950,00 DIN (20,00 EUR)

    7. HR menadžment - pojmovnik od A do Z, 160 pojmova u upravljanju ljudskim resursima, za menadžere i zaposlene (2006 god.)
    Autor: Darko Iveković
    Kultura vođenja ljudskih potencijala u organizaciji nežna je i krhka biljka. Nije redak slučaj da kakva promena u sastavu uprave ili, pak, dolazak novog vlasnika kompanije, rezultira obustavljanjem projekata uvođenja sistema i procesa, napuštanjem onih koji su već implementirani ili reorganizacijom ... više detalja
    Cena: 1.950,00 DIN (20,00 EUR)

    8. Kako kreirati, ovladati i dominirati tržištem (2007 god.)
    Autori: Kotler, Filip - autor
    Već nekoliko godina me Robert Volas (Robert Wallace), uvaženi urednik izdavačke kuće Fri pres (The Free Press), nagovarao da napišem knjigu iz oblasti marketinga za menadžere, knjigu u kojoj bi se prikazala najsavremenija razmatranja, a da ne budu izneta na 700 stranica! Nije želeo da jednostavno sa... više detalja
    Cena: 2.300,00 DIN (23,00 EUR)

    9. Njihovo vreme - najveći lideri biznisa dvadesetog veka (2006 god.)
    Autor: Anthony JMeyo
    Liderstvo visokog ranga je zbir konteksta, ličnih karakteristika i adaptabilnog kapaciteta. Da bi na duži period osigurao rast i maksimalno iskoristio potencijal, pojedinac mora da poseduje fleksibilnost i hrabrost da promeni pravac kretanja u trenutku kada se promeni stanje u okruženju. To ujedno z... više detalja
    Cena: 4.200,00 DIN (42,00 EUR)

    10. Procena i unapređenje radnog učinka - pitanja i odgovori - menandžerski priručnik za preživljavanje (2008 god.)
    Autor: Dik Grout
    U sofisticiranim, dobro vođenim organizacija, procena i unapređenje radnog učinka je pojedinačni najvažniji instrument rukovođenja. Nijedan drugi proces rukovođenja nema toliko uticaja na karijeru i radni vek pojedinca. Kada se pravilno primenjuje, procena radnog učinka je najmoćniji instrument koji... više detalja
    Cena: 2.150,00 DIN (22,00 EUR)
    « Prethodna | Strana: 1 2 | Naredna »
    IDI NA VRH STRANE
    Kontakt

    Identifikacija

    Knjiga utisaka

    Najčešća pitanja - FAQ
    Korpa

    Vaši podaci

    Istorija pregleda

    Podsetnik - Wish List

    Forum
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga