MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige ▹ Biznis i finansijeMarketing | Računari i InternetRačunari i internet

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja
    Autor: Perry Marchal
    Strana: 298
    Ostali detalji

    A A A
    Ovo šesto izdanje sadrži najnovije vesti u Google Adsu i predstavlja revidirana, proširena i nova poglavlja koja obuhvataju Enhanced Campaignes, Google Ads Express, Google Product Listing Ads i još mnogo štošta. Otkrivene su i promene u oglašavanju velikih podataka, a dodati su prošireni odeljci i neophodna ažuriranja.

    Ažuriranja specifična za ovo izdanje uključuju:

    moćne strategije licitiranja koje koriste liste remarketinga za pretragu oglasa
    nove funkcije dodataka za oglase
    mogućnosti automatizacije pomoću skriptova
    Bonus Online Content koji uključuje linkove do mnoštvo resursa i vodiča koji obuhvataju registraciju naziva domena, postavljanje veb sajta, odabir usluge e-pošte, odabir usluge korpe za kupovinu, pronalaženje proizvoda za prodaju i pokretanje Google Ads naloga za vaše preduzeće.

    Čitaoci dobijaju najnovije informacije uparene sa trenutnim snimcima ekrana, svežim primerima i novim tehnikama. Stručnjaci za Google Ads i oglašivači Perry Marshall, Mike Rhodes i Bryan Todd će vas naučiti kako da kreirate agresivnu, pojednostavljenu kampanju koja dokazano povećava vidljivost pretraživača, dosledno beležili klikove, udvostručuje saobraćaj na veb sajtu i povećava prodaju proizvoda. Bez obzira da li ste trenutni oglašivač ili novi u AdWordsu, ovaj vodič je neophodan priručnik.

    Poglavlje 1 - Utrite svoj put: Otvoreni razgovor o današnjim Google oglasima

    Poglavlje 2 - Kako da „naterate“ potencijalne kupce da odaberu vaš sajt: Neka kupuju od vas, a ne od konkurencije

    Poglavlje 3 - Planiranje i ciljevi

    Poglavlje 4 - Početak rada: Istraživanje

    Poglavlje 5 - Pobedite najjaču konkurenciju pomoću „ubice“ USP-a

    Poglavlje 6 - Kako da izradite vašu prvu kampanju

    Poglavlje 7 - Praćenje konverzija: Kako da znate gde ide svaki dinar koji potrošite

    Poglavlje 8 - Strategije licitiranja: Alatke za pametno trošenje

    Poglavlje 9 - Ključne reči: Uspeh oglasa počinje ovde

    Poglavlje 10 - Dopunite broj klikova na oglas: Kako da napišete Google oglase koji „prolaze“ test

    Poglavlje 11 - Pristupne stranice: Ostvarivanje moćnih prvih prikaza koji konvertuju

    Poglavlje 12 - Izbor i savladavanje kampanja pretraživanja

    Poglavlje 13 - Kako da prikažete oglase na milionima veb sajtova pomoću Google Display Networka

    Poglavlje 14 - Remarketing: Najprofitabilnija strategija oglašavanja na Internetu

    Poglavlje 15 - Google kampanje za kupovinu: Ogroman podsticaj povraćaja uloženih sredstava za e-trgovinu

    Poglavlje 16 - YouTube oglašavanje: Milijarde gledalaca

    Poglavlje 17 - Gmail kampanje

    Poglavlje 18 - Targetiranje publike

    Poglavlje 19 - Savladavanje praćenja

    Poglavlje 20 - Dominacija tržišnom nišom, deo 1: Utrite svoj put tamo gde je to jednostavno

    Poglavlje 21 - Dominacija tržišnom nišom, deo 2: Igranje igara u kojima možete da pobedite

    Poglavlje 22 - „Duboko 80/20“: Nije ono što mislite... I ne mogu vam reći koliko je to isplativo!

    Poglavlje 23 - Kako e-pošta konvertuje skupe klikove u dugoročne, profitabilne kupce

    Poglavlje 24 - Napredujte: Saveti i trikovi za poboljšanje vašeg uspeha

    Poglavlje 25 - Savladavanje optimizacije

    Poglavlje 26 - Automatizujte dosadne poslove i lako upravljajte kampanjama

    Poglavlje 27 - Google Analytics: Saznajte odakle tačno dolaze i gde idu vaši posetioci

    Poglavlje 28 - Kako da unajmite odgovarajuću Google Ads agencij


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Google Ads, definitivni vodič prevod šestog izdanja
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 298 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: cm
    Godina izdanja: 2021
    ISBN: 978-86-7310-562-8
    Naručite
    Cena: 2.200 RSD
    Vaša cena: 1.980 RSD
    Cena za inostranstvo:
    20,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2021