MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸SociologijaRazno
    Slika
    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    REKLAMA I PITANJE UKUSA
    Autor: Здравко Рајчетић
    Strana: 90
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A

    Књига др Здравка Рајчетића Реклама и питање укуса у савременим естетичким теоријама тематизује однос који се успоставља између феномена рекламе и укуса, као израза времена доминације медија и тзв. „медијске културе“. Промене основне функције рекламе, као и стандардизација укуса у данашњем времену, неодвојиве су од трансфомративних процеса који су захватили сферу медија, као и тржиште капитала у савременом свеу. У овом смислу речи, у рукопису је изнесен став да реклама, као специфични феномен савремене културе, заједно са осталим моментима кретања друштвеног развоја, учествује у „процесима социјализације, медијације и естетизације различитих слојева једног друштва“. Ова „чињеница“ уједно, утиче на формирање (естетског) укуса код данашње публике, уз итовремену тежњу ка његовом очувању, што је својеврсна парадоксија која се везује за релацију успостављену имежу света и сфере укуса. Проф. др Дивна Вуксановић



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: REKLAMA I PITANJE UKUSA
    Izdavač: Prometej Novi Sad
    Strana: 90 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 15.5 × 23.5 cm
    Godina izdanja: 2010
    ISBN: 978-86-515-0475-7
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu
    slika
    Nikola Rot: Izabrana dela, tom 4: Psihologija grupa
    1580 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025