MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige ▹ Biznis i finansijeMarketing
    Digitalni marketing: planiranje i optimizacija
    Autor: Dejvid Čefi, PR Smit
    Strana: 582
    Ostali detalji

    A A A
    Praktičan i sadržajan vodič koji kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove. Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Digitalni marketing: planiranje i optimizacija
    Izdavač: FMK knjige - Fakultet za medije i komunikacije
    Strana: 582 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2018
    ISBN: 978-86-81042-03-8
    Naručite
    Cena: 3.300 RSD
    Cena za inostranstvo:
    33,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    mob. 066/305510
    fiksni telefoni nisu trenutno dostupni





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Objektno orijentisani način mišljenja (5. izdanje)
    1040 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020