MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Public Relations
    Autor: Entoni Dejvis
    Strana: 352
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    PREDGOVOR

    Odnosi s javnošcu, ili skraćeno PR, su sve prodorniji i sve prisutniji. Čini se da su svugde oko nas. Mediji danonocno pricaju i pišu o "praksi PR-a" i "poslovima PR-a". Ocekuje se da svi ovu skracenicu shvataju kao nešto što podrazumeva prevaru, korupciju, lopovluk, egzibicionizam, prividno zastupanje. To je u tolikoj meri prisutno da samo pominjanje odnosa s javnošcu sve cešce izaziva cinizam i nevericu u vezi sa svim na šta se oni primene.
    Zbog čega su mediji tako preokupirani odnosima s javnošcu? Zašto toliko vremena i napora troše na njih? Da li je podrugljivo ukazivanje na PR doista postalo univerzalni obrazac lenjih novinara s obzirom na ucestalu upotrebu, a koja nema baš neko znacenje osim onog koje joj gledalac, slušalac ili citalac daju? I zašto ovu profesiju tako često kleveta jedna druga o kojoj društvo generalno ima vrlo loše mišljenje?
    Da bi se uopšte razumeo PR i njegove mogućnosti u uspostavljanju efektivne komunikacije i dijaloga, u bilo kom kontekstu, neophodno je najpre otkloniti neke slojeve konfuzije, preterivanja i njenog pogrešnog predstavljanja. U tom cilju potrebno je odgovoriti na brojna pitanja. Neprekidan uspon društvenog pluralizma i pluralizma na tržištu postavlja nove zahteve. Dakle, šta su odnosi s javnošcu i kakva može biti njihova praktična primena, u ovom bučnom svetu, svetu preteranog publiciteta i nepoverenja u kojem preovlađuje interaktivna komunikacija.

    SADRŽAJ

    Uvod
    Snovi i realnost
    Mitovi i misterije
    Ima li tamo koga?
    Zgodno za upotrebu
    Pogledajte nas
    Uskladite odnose
    Uspostavljanje veza
    Ulog u budućnosti
    Kreatori društvene klime
    Kako izgleda uspeh?
    Osnovni alati
    Na početku
    Ko obavlja posao?
    Korišćenje konsultantskih usluga
    Zahuktavanje
    Index pojmova
    Rečnik manje poznatih pojmova


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Public Relations
    Izdavač: Asee (Adizes)
    Strana: 352 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo:
    Format: 17x24 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7668-068-9
    Naručite
    Cena: 1.296 RSD
    Cena za inostranstvo:
    13,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024