Medijske, PR i brend tendencije
"Na raskršću vekova i milenijuma moć gospodarenja informacijama postaje dominantnija od drugih, dok kreiranje i kontrola javnog prostora obezbeđuju neophodni uticaj na društveno upravljanje.
Nove tehnologije stvaraju drugačije modele življenja, preoblikujući političku, ekonomsku, sociološku, kulturološku, religijsku i inosferu, obavijajući planetu digitalnom kožom surovog, ali postojanog globalnog poretka. Sve više se shvata da realnost nije dovoljna po sebi, jer promocija ličnosti, ideja, pokreta i vrednosti komunikacionim alatkama i propagandnim tehnikama kreira paralelni svet pseudojavnosti, kojom plove samo obrazovani i informatički savršeni ljudi.
Ova knjiga namenjena je, pre svega studentima i stručnjacima iz oblasti medija, marketinga i odnosa sa javnošću, ali i običnom čitaocu, radoznalom da kvalitetno i kritički spozna promene koje mu se dešavaju u svakodnevnom okruženju.
Troje autora, svako iz svog ugla i na specifičan način, identifikuju, označavaju i analiziraju komunikacione strategije i trendove, konstatujući da je ključ demokratije u zajednici bez informacionih ograničenja. "
izvod iz recenzije prof. dr Zorana Jevtovića
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Medijske, PR i brend tendencije
Strana: 142 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2010
ISBN: 978-86-7558-752-1