MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Marketing menadžment, 15. izdanje
    Dodaj u listu želja - Wish List
    Najnovije, 15. izdanje udžbenika Marketing Menadžment koji su napisali vrhunski autoriteti iz oblasti marketinga, Filip Kotler i Kevin Keler, donosi nove primere iz prakse svetski poznatih, uspešnih i manje uspešnih kompanija i obuhvata najnovije informacije iz različitih sfera marketinga, uz poseban osvrt na oblast digitalnog marketinga.

    Marketing Menadžment je najprodavaniji udžbenik marketinga na svetu jer neprekidno ispunjava obećanje svog brenda: da bude prvi koji će odslikati, predstaviti i analizirati najnovije promene u teoriji i praksi marketinga tako da zadrži pažnju čitalaca, navede ih na razmišljanje i pomogne im da unaprede svoja znanja iz različitih sfera marketinga.

    Od početka do kraja, Marketing Menadžment je apsolutna Biblija marketinga jer čitaoca navodi na dublje razumevanja toga kako marketing zapravo treba da funkcioniše. Pisana je jasnim i konciznim stilom, uz brojne primere iz stvarnog poslovnog sveta i života kojima se plastično dočaravaju strategije marketinga koje su razne kompanije uspešno ili neuspešno primenile u nekom trenutku svog razvoja. Uz to, osvrće se i na nanovije trendove viralnog marketinga i primenu društvenih mreža u promovisanju proizvoda, usluga i brendova.

    Marketing menadžment razbija iluzije o marketingu kao „zloj sili“ potrošačkog društva i na naučnim osnovama rasvetljava zakone ponude i tražnje. Autori savremeni marketing predstavljaju kao način za postizanje nove paradigme marketinga kao odgovornijeg, usmerenijeg i manje invazivnog alata da se postigne uspeh na tržištu u smisli da se zadovolje suptilnije potrebe potrošača putem odgovornijeg osmišljavanja ponude. Stoga ova knjiga nije namenjena isključivo studentima, već je pogodno štivo i za dokazane stručnjake, profesionalne menadžere i sve ostale koje zanimaju teme marketinga.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing menadžment, 15. izdanje
    Izdavač: Data Status
    Strana: 832 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 22.5 x 28.5 cm
    Godina izdanja: 2017
    ISBN: 978-86-7478-423-5
    Naručite
    Cena:
    5.800,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    58,00 EUR
    Kom.:

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Kupljeno uz ovu knjigu

    AutoCAD 2017 i AutoCAD LT 2017
    2720 din.

    Osnove AutoCAD-a
    800 din.

    Excel 2010 Biblija (+ CD)
    2240 din.

    Programiranje CNC mašina: FeatureCAM
    1440 din.

    Photoshop CS3 Biblija (+ CD)
    1760 din.

    Photoshop CC, vizuelni priručnik (+CD)
    1920 din.

    SOLIDWORKS 2015 za mašinske inženjere
    2640 din.

    Biznis plan za elektronsko poslovanje – Priručnik
    1200 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Matični broj: 07465181
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020