MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Uvod u digitalni marketing
    Dodaj u listu želja - Wish List
    Marketing putem društvenih medija je potekao iz komunikacijskih navika ljudi. Danas su platforme za društvene mreže od suštinskog značaja u praksi, pa čak i u marketingu.

    Da bismo razumeli promene i transformacije do kojih je došlo u polju marketinga, važno je da znamo njegovo poreklo. Ovaj celokupni vodič će vam pomoći da započnete prodaju i da reklamirate svoje preduzeće, tako što ćete naučiti SEO/SEM i upotrebljivost veba. Naučićete analitički deo servisa Google Analytics i oglašavanje na internetu putem Google AdWordsa. U ovoj knjizi ćete upoznati Web 2.0, a nakon što je pročitate u celosti, možda ćete poželeti i da se zaposlite u oblasti digitalnog marketinga!

    Da li ste se ikada zapitali kako možete pametno iskoristiti proizvode koji obezbeđuju niz osnovnih aplikacija za preduzeća?

    Koji su preduslovi za uspešno poslovanje?

    Šta će se dogoditi ako se u vašoj kompaniji ne koristi digitalni marketing u poslovanju?

    Da li znate koje najnovije i najbolje tehnologije, aplikacije, veb alatke i proizvode za upravljanje virtuelnim vezama sa klijentima trenutno koriste vaši konkurenti da bi pametnije i efikasnije radili svoj posao?

    Slogan

    Nekoliko redova teksta koji se lako pamti da biste privukli publiku (80 znakova sa razmakom).

    Proširite svoje poslovne ciljeve uz pomoć ovog praktičnog vodiča.

    Ključne funkcije

    Oglašavanje na internetu

    Marketinške kampanje na internetu

    Marketing putem e-pošte

    Marketing na internetu

    Davanje saglasnosti za prijavljivanje na listu slanja

    Mobilni marketing

    Marketinški podaci

    Digitalna strategija

    Potrošački marketing

    Šta ćete naučiti

    Dizajnirajte, organizujte i nadgledajte strategije.

    Optimizujte SEO veb sajta.

    Kreirajte i procenite Google Ads kampanje i upravljajte njima, prikažite reklame i kampanje za načine plaćanja.

    Integrišite mobilni marketing i marketinške kampanje putem e-pošte.

    Koristite Google analitiku.

    Poboljšajte pristupačnost i upotrebljivost veb sajta i korisnički doživljaj.

    Budite primećeni na LinkedInu.

    Primenite velike kolekcije podataka i mašinsko učenje na digitalni marketing.

    Kome je namenjena ova knjiga

    Svakome ko zbog ličnih, obrazovnih i/ili profesionalnih razloga želi da nauči osnove digitalnog marketinga. Takođe ona predstavlja dobar početak za trgovce koji bi želeli da upoznaju svoje klijente i da definišu strategije koje im najviše odgovaraju.

    Sadržaj

    Definišite svoju publiku - marketinški plan i propozicija vrednosti

    Strategija sadržaja - ključni proces za poboljšanje kreiranja sadržaja

    Koristite društvene medije za svoje poslovanje

    Oglašavanje na društvenim mrežama - navedite ljude da razmišljaju i razgovaraju

    SEO za početnike - naslov, URL i CTR

    Marketing za pretraživače (SEM) - pozicionirajte svoj brend na tržištu (PPC i plaćena pretraga)

    Prikažite reklamu da biste privukli publiku - Facebook, ciljna publika, ključne reči i pojmovi za pretragu

    Kreirajte kampanju korišćenjem marketinga putem e-pošte - segmentacija, automatizacija e-pošte, podeljeno testiranje, A/B testiranje i optimizacija

    Analizirajte šta ljudi rade na vašem veb sajtu - Google Analytics i velika kolekcija podataka

    Pokrenite svoju karijeru u digitalnom marketingu - poslovi u digitalnom marketingu, LinkedIn, umrežavanje, velika kolekcija podataka, mašinsko učenje i kratka usmena prezentacija

    O autoru

    Cecilia Figueroa je stručnjak za digitalni marketing i specijalizirala je taktičke i strateške inovacije da bi postigla maksimalni poslovni uspeh. Nakon deset godina iskustva u svetu prodaje i poslovanja, prešla je na digitalni marketing 2016. godine i osmislila marketinške kampanje za američke i evropske kompanije.

    PREUZMITE POGLAVLJE: OVDE


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Uvod u digitalni marketing
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 522 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-7310-545-1
    Naručite
    Redovna cena:
    2.200,00 DIN
    Cena:
    1.980,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    20,00 EUR
    Kom.:

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015
    Za vreme vanredne situacije i na telefon: 066/305510





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Matični broj: 07465181
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2020