MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Računari i InternetGrafika: priprema za štampu
    OpenGL Vodič za programere
    Autor: Dave Shreiner
    Strana: 896
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Programiranje grafike - OpenGL vodič za programere (prevod petog izdanja)

    OpenGL je moćni softverski interfejs, koji se upotrebljava za kreiranje visokokvalitetnih, kompjuterski generisanih slika i interaktivnih aplikacija koje koriste 2D i 3D objekte, bitmape i slike u boji.

    OpenGL vodič za programere (peto izdanje) obezbeđuje konačne i sveobuhvatne informacije o OpenGL-u i OpenGL pomoćnoj biblioteci. Prethodno izdanje je “pokrivalo” OpenGL u verziji 1.4. Peto izdanje najprodavanije “crvene knjige” sadr`i najnovije karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući i uvodne napomene o OpenGL Shading jeziku.

    U ovoj knjizi ćete pronaći jasna objašnjenja OpenGL funkcionalnosti i mnogih osnovnih tehnika u vezi sa računarskom grafikom, kao što su kreiranje i renderovanje 3D modela, interaktivan pregled objekata iz različitih perspektiva i korišćenje efekata senki, osvetljenja i postavljanja tekstura, uključujući i mapiranje tekstura, ublažavanje oštrih ivica objekata, efekat magle i atmosferske efekte, NURBS, obradu slika i još mnogo štošta. Analizirane su i mnoge druge ključne teme, kao što su poboljšavanje performansi, OpenGL proširenja i tehnike za rad na različitim platformama.

    Ovo izdanje je znatno prošireno da bi uključilo nove karakteristike OpenGL verzija 1.5 i 2.0, uključujući:

    * skladištenje polja čvorova u baferu objekata u cilju bržeg renderovanja
    * postavljanje upita za detaljnije testiranje u vezi sa vidljivošću objekata
    * mape tekstura čije dimenzije nisu stepen broja dva
    * sprajtove koji se sastoje od tačaka
    * izdvojene matrične operacije za RBG i alfa objekte
    * smeštanje podataka u veći broj kolornih bafera korišćenjem GLSL-a

    Najznačajnije od svega je da se u ovom izdanju razmatra OpenGL Shading Language (GLSL) i objašnjava mehanika korišćenja ovog novog jezika u procesu kreiranja kompleksnih grafičkih efekata i povećanja snage računanja OpenGL-a.

    OpenGL tehnička biblioteka obezbeđuje uputstvo i referentne knjige za OpenGL. Ona omogućava programerima da u praksi razumeju OpenGL i prikazuje im kako da u potpunosti iskoriste njegove potencijale. Ova biblioteka, koju je originalno razvio SGI, razvija se dalje pod pokroviteljstvom Komisije za razvoj OpenGL arhitekture (Architecture Review Board – ARB), industrijskog konzorcijuma koji je odgovoran za usmeravanje razvoja OpenGL-a i njemu srodnih tehnologija. Komisiju za razvoj OpenGL arhitekture sačinjavaju lideri u industriji računarske grafike: 3Dlabs, Apple, Dell, IBM, Intel, NVIDIA, SGI i Sun Microsystems.

    Dave Shreiner je OpenGL inženjer u SGI kompaniji, gde radi sa OpenGL-om od njegovog nastanka, a sa ra~unarskom grafikom više od 15 godina. On redovno predstavlja svoje radove na SIGGRAPH i drugim konferencijama širom sveta, a koautor je knjige OpenGL Reference Manual (izdavač Addison-Wesley).

    adresa: www.awprofessional.com

    Kratak sadržaj

    1. Uvod u OpenGL
    2. Upravljanje stanjima i crtanje geometrijskih objekata
    3. Pregled sadržaja
    4. Boje
    5. Osvetljenje
    6. Mešanje boja, ublažavanje oštrih ivica objekata, magla i postavljanje poligona pod odgovarajućim uglom
    7. Liste za prikazivanje
    8. Crtanje piksela, bitmapa, fontova i slika
    9. Mapiranje tekstura
    10. Bafer frejma
    11. Prikaz složenih poligona i kriva ili površina čija je jednačina drugog stepena
    12. Evaluatori i NURBS
    13. Selekcija i povratna informacija
    14. Napredne tehnike
    15. OpenGL 2.0 i OpenGL Shading Language
    A. Redosled operacija
    B. Promenljive stanja
    C. OpenGL i windows sistemi
    D. Osnove GLUT-a: OpenGL Utility Toolkit
    E. Računanje normalnih vektora
    F. Homogene koordinate i matrice transformacije
    G. Programerski saveti
    H. OpenGl nepromenljivost
    I. Ugrađene OpenGL Shading Language promenljive i funkcije
    Rečnik
    Indeks


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: OpenGL Vodič za programere
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 896 (cb)
    Pismo:
    Format: cm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7310-362-4
    RASPRODATO





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Automatsko vođenje objekata u prostoru
    1630 din.

    SQL kuvar
    630 din.

    Android 4: Izrada aplikacija pomoću paketa Android SDK
    900 din.

    Microsoft Excel 2010: Kao od šale
    720 din.

    Projektovanje baza podataka
    1200 din.

    PHP i MySQL: razvoj aplikacija za Web,
    prevod 4. izdanja (+ CD)
    2240 din.

    Open GL praktikum
    1290 din.

    Projektni obrasci
    1040 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024