Karcinom štitaste žlezde i promocija zdravlja
U ovoj monografiji edukativnog karaktera autorka razmatra koncept savremenih marketinških strategija sa identifikovanim ciljnim grupama u medicini radi postizanja boljih rezultata na niovu prevencije, ranog otkrivanja i pravovremenog i adekvatnog lečenja malignih tumora štitaste žlezde. Rad je po obradi i značaju novina u upravljanju u zdravstvenim ustanovama u Srbiji. Otuda je naročito značajan za upravljanje medicinskim aktivnostima u zdravstvenim ustanovama povezujući više funkcionalnih disciplina u cilju podizanja nivoa kvaliteta zdravstvene usluge u celini. Povezivanje ideje rada sa konkretnim zdravstvenim uslugama podiže njegov nivo i upotrebnu vrednost.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Karcinom štitaste žlezde i promocija zdravlja
Izdavač: Задужбина Андрејевић
Strana: 96 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 17 x 24 cm
Godina izdanja: 2009
ISBN: 978-86-7244-801-6