MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Turizam

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Ponašanje potrošača na turističkom tržištu
    Autor: Dr Lukrecija Đeri
    Strana: 88
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Predgovor

    “Nemojte tražiti put do sreće, sam put je sreća“

    Zivimo brzo, intenzivno, reagujuči često impulsivno, zaboravljajuči na prave vrednosti, na prijatelje i porodicu. Putovanje je pravi način da za trenutak zaustavimo vreme i posvetimo se novim saznanjima, da bar nakratko odemo iz okruženja gde živimo i upoznamo nove predele i nove kulture, okrenemo se svojoj porodici, prijateljima i sami sebi. Da bismo se lakše snašli u mnoštvu različitih turističkih ponuda i izabrali pravu destinaciju za odmor brine se čitava jedna privredna grana koja svoju uspešnost i efikasnost odmerava na turističkom tržištu.

    Uspeh turističkog preduzeča na tržištu zavisi od poznavanja karakteristika turista, njihovih potreba i motiva, ponašanja u procesu donošenja odluka o izboru turističke destinacije, faktora koju utiču na to ponašanje, od formulisanja adekvatnih marketing strategija i određivanja optimalne kombinacije marketing miksa na odabranim tržišnim segmentima. Zbog toga če monografija prvenstveno biti od koristi menadžmentu turističkih preduzeča da prepoznaju važnost uloge poznavanja ponašanja potrošača na turističkom tržištu. Ne smemo zanemariti ni istraživački značaj monografije. Ona če poslužiti kao dobra osnova budučim, mladim istraživačima kako u naučnoj teoriji, tako i u praksi da izučavaju i planiraju buduče marketing akcije koje se baziraju na dobrom poznavanju svih faktora i procesa donošenja odluke o izboru turističke destinacije, u cilju što boljeg i efikasnijeg pozicioniranja na konkurentnom turističkom tržištu.


    SADRŽAJ

    Predgovor, 7
    1. Sažetak, 9
    2. Abstract, 10
    3. Uvod, 11

    4. Ponašanje potrošača u marketing istraživanjima turističkih preduzeča, 13
    4.1. Neetičko ponašanje u marketingu turističkih preduzeča, 13
    4.2. Održivi marketing, 15
    4.3. Razvoj istraživanja ponašanja potrošača, 16
    4.4. Interdisciplinamost ponašanja potrošača na turističkom tržištu, 17

    5. Potrebe i motivi potrošača na turističkom tržištu, 18
    5.1. Motivacioni proces, 18
    5.2. Potrebe turista, 20
    5.2.1. Relacija potreba - želja, 20
    5.3. Motivi turista, 21
    5.3.1. Motivaciona istraživanja, 22
    5.3.2. Tipologije turističkih motiva i potreba, 23
    5.3.3. Neplanirane kupovine, 24

    6. Potrošači u svojim društvenim i kulturnim sredinama, 25
    6.1. Uticaj geografskih faktora na ponašanja potrošača, 26
    6.2. Demografija i ponašanje potrošača, 28
    6.3. Ekonomski procesi, 30
    6.4. Sociološke determinante ponašanja potrošača, 31
    6.5. Psihologija ponašanja, 37
    6.6. Uticaj situacionih faktora, 42

    7. Donošenje odluka potrošača o izboru turističke destinacije, 44
    7.1. Teorijska objašnjenja procesa odlučivanja, 45
    7.2. Faze procesa odlučivanja, 46
    7.2.1. Svesnost potreba, 47
    7.2.2. Traženje informacija, 48
    7.2.3. Procena altemativa, 50
    7.2.4. Odluka o kupovini, 51
    7.2.5. Ocena posle kupovine, 53
    7.3. Kupovina poklon putovanja, 55
    7.4. Proces prihvatanja nove turističke ponude, 57
    7.5. Marketing odnosa, 58

    8. Modeli ponašanja potrošača, 60
    8.1. Klasifikacija modela, 61

    9. Predlog modela ponašanja potrošača u procesu odlučivanja o izboru turističke destinacije, 62
    9.1. Ulazni podaci u modelu “Tilda”, 64
    9.1.1. Marketinške aktivnosti turističkih preduzeča, 64
    9.1.2. Sociokultuma sredina, 64
    9.2. Proces donošenja odluke u modelu “Tilda”, 65
    9.2.1. Psihološko polje, 65
    9.2.2. Prepoznavanje potrebe, 65
    9.2.3. Pretraživanje informacija pre izbora turističke destinacije, 65
    9.2.4. Vrednovanje altemativa, 67
    9.3. Izlazni podaci u modelu “Tilda”, 69
    9.3.1. Kupovina turističkih proizvoda i usluga, 70
    9.3.2. Ocena posle povratka sa turističke destinacije, 70

    10. Zaključak, 72
    11. Napomene, 78
    12. Literatura, 79
    13. Indeks pojmova, 82
    14. Summary, 84


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Ponašanje potrošača na turističkom tržištu
    Izdavač: Задужбина Андрејевић
    Strana: 88 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16.5 x 24 cm
    Godina izdanja: 2009
    ISBN: 978-86-7244-775-0
    Naručite
    Cena: 750 RSD
    Cena za inostranstvo:
    8,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024