Medijska pismenost
OPIS
Svoju studiju o medijskoj pismenosti Džejms Poter počinje konstatacijom da većina ljudi danas dopušta medijima da programiraju njihove navike i način gledanja na svet. Nizak nivo medijske pismenosti omogućava pristupanje poruci, ali ne i zaštitu od jedva primetnog, pa ipak neprestanog oblikovanja percepcije života. Uspinjanje ka višim nivoima medijske pismenosti daje ljudima mogućnost ne samo da postepeno ponište medijske definicije i obrišu one “redove podataka“ koje su mediji programirali u našim umovima, već i da ih zamene sopstvenim idejama. Ova knjiga pokazuje šta znači rad na višem nivou medijske pismenosti, a samim tim i sticanje moći da medije iskoristimo za postizanje sopstvenih ciljeva. Autor nudi uputstvo za razlikovanje stvarnog sveta i sveta medija i omogućava čitaocima da postanu odgovorna publika. Medijska pismenost dragoceno je štivo za studente, ali i najširu publiku.
O AUTORU
Džejms Poter, profesor na Kalifornijskom univerzitetu u Santa Barbari, doktor je komunikacionih nauka i tehnologije sistema podučavanja. Već dve decenije drži kurseve o uticaju medija na pojedince i društvo, o sadržaju, strukturi i ekonomici medijskih industrija, o reklamiranju, novinarstvu, stvaranju i proizvodnji medijskih programa. Urednik je časopisa Journal of Broadcasting & Electronic Media i autor brojnih članaka i knjiga.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Medijska pismenost
Izdavač: Clio
Strana: 638 (cb)
Povez: meki
Pismo:
Format: 23,5 x 16 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-385-6