MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžmentNovinarstvo i medijiKomunikacije

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Основе менаџмента медија
    Аутор: Мирко Милетић
    Страна: 292
    Остали детаљи
    Veličina slova: A A
    Менаџмент медија релативно је нова, али већ етаблирана наставна дисциплина у високом образовању у Србији. Безмало сви факултети који школују различите профиле професионалних комуникатора унели су у своје наставне планове и курс из менаџмента медија, а није мали број и других високих школа и факултета, понајпре за менаџмент, на којима се изводи настава и организују радионице из ’менаџмента медија’, ’медијског менаџмента’, ’менаџмента у медијима’ или ’менаџмента у мас-медијима’.



    Детаљни подаци о књизи
    Наслов: Основе менаџмента медија
    Издавач: Јасен
    Страна: 292 (cb)
    Povez: meki
    Писмо: ћирилица
    Формат: 21 cm
    Година издања: 2016
    ИСБН: 978-86-6293-054-5
    RASPRODATO





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024