MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Marketing principi, 7. izdanje
    Autori: Stevan Vasiljev, Tomislav Sudarević
    Strana: 342
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Savremeni uslovi poslovanja daju nam za pravo da tvrdimo kako je dvadeset prvi vek pun izazova i mogućnosti za profesore, studente i poslovne ljude koji se bave mar-ketingom. U najvećoj meri „krivci” za to su proces globalizacije, koji je potpomognut snažnom informatizacijom društva, i rapidno ubrzanje tehnoloških inovacija. Dinamika promena na tržištima neminovno dovodi do toga da se danas, u cilju opstanka i razvoja, sve veći broj preduzeća opredeljuje za prelazak sa tradi cio nalnog na transakcijama za-snovanog ka marketingu odnosa, tj. „relationship” marketingu. Sve to rezultira nepre-kidnim razvojem teorije i prakse primene marketinga kao poslovne koncepcije.Knjiga koja je pred Vama je sedmo izdanje za poslednjih desetak godina u ko-jem se dosledno uvažava i pruža čitaocu mogućnost da kroz četiri dela, tj. poglavlja: „Osnove marketing koncepta”, „Istraživanje tržišnih mogućnosti i selekcionisanje ciljnih tržišta”, „Instrumente marketing miksa” i „Područja ši renja marketinga”, spozna pomenuti proces promena na tržištu koje se, uzgred budi rečeno, menja neverovatnom brzinom.Unete izmene i dopune u odnosu na ranija izdanja, posebno u prvom po glavlju, predstavljaju samo ref eksiju promena u teoriji i praksi marketinga. Stoga se za marke-ting slobodno može reći da nije statičan sistem koncepata i aksioma, već najdina mič ni je područje menadžmenta. Ova knjiga želi da obradi osnovna pitanja, na logičan i prak-tičan način, sa kojima se suočavaju sadašnji i budući poslovni ljudi u svojim organiza-cijama.Izdanje je prvenstveno namenjeno studentima koji žele da spoznaju temelje (principe) marketinga, ali i marketing menadžerima kako bi na osnovu dodatnih saznanja o marketingu mogli da poboljšaju svoje sposobnosti u cilju povećanja kreativnosti i ino-vativnosti u poslovanju svojih organizacija.Veliku zahvalnost izražavamo prijateljima, kolegama, te recenzentima koji su nam kritikama i save tima pomogli da knjiga bude obrađena i pripremljena na adekvatnom tehničkom i stručnom nivou.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing principi, 7. izdanje
    Izdavač: Prometej Novi Sad
    Strana: 342 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 20 × 14 cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-515-0889-2
    Naručite
    Cena: 1.440 RSD
    Cena za inostranstvo:
    14,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024