MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Digitalni marketing
    Autor: Ivan Bauer
    Strana: 294
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga “Digitalni marketing” autora Dr Ivana Bauera predstavlja ulazna vrata u jedan novi, drugačiji svet – svet digitalnog marketinga. Kako definisati ili kako razumeti digitalni marketing?

    Kao svet sličan onom iz “Alise u zemlji čudesa” – sa brojnim mogućnostima, ali ne baš uvek potpuno razumljiv.

    Knjiga koja je pred vama treba da vam približi te “magične” mogućnosti i razjasni poneku nedoumicu – jednom rečju, da vam put kroz fantastični svet digitalnog marketinga učini zanimljivijim.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Digitalni marketing
    Izdavač: Kompjuter biblioteka
    Strana: 294 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: cm
    ISBN: 978-86-17-18061-2
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024