MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Marketing od A do Z
    Autor: Filip Kotler
    Strana: 192
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    PREDGOVOR

    Tokom četrdeset godina bavljenja marketingom, prikupio sam određena znanja iz te oblasti, koja su vremenom pretočena u zrnca mudrosti. Razmišljajući o trenutnom stanju u kojem se nalazi ova disciplina, palo mi je na pamet da je krajnje vreme da se ponovo posvetim osnovnim konceptima marketinga.
    Prvo sam naveo osamdeset pojmova iz oblasti marketinga koji su danas veoma bitni i proveo određeno vreme razmatrajući njihovo značenje i uticaj koji ostvaruju na zdravu poslovnu praksu. Prvenstveni cilj mi je bio da utvrdim najbolje principe i praksu za efektivan i inovativan marketing. Ovo je bio put pun iznenađenja koji je omogućio nova saznanja i poglede u ovoj oblasti.
    Nije mi želja da napišem još jedan udžbenik o marketingu na 800 stranica. Ne želim ni da ponavljam razmišljanja i odeljke koje sam objavio u svojim ranijim knjigama. Želja mi je da iznesem sveže i stimulativne ideje i uverenja u obliku koji je vrlo pregledan i čitljiv. Pripremajući ovu kratku knjigu na umu sam imao sledeću čitalačku publiku:
    • Menadžere koji su upravo došli do saznanja da im je potrebno da se obaveste ponešto o marketingu. Knjiga je jednako razumljiva finansijskom direktoru, izvršnom direktoru u neprofitnoj organizaciji ili preduzetniku koji namerava da na tržište iznese novi proizvod. Moguće je da oni ni nemaju vremena da čitaju knjige poput Marketing za neupućene na 300 stranica. Umesto toga oni žele da shvate neke osnovne koncepte i marketinške principe koje na prikladan način prezentuje autoritativan glas.
    • Menadžere koji su možda pohađali seminar o marketingu pre nekoliko godina i shvatili da su se stvari promenile. Možda žele da osveže svoje poimanje osnovnih pojmova marketinga ili im je potrebno da se upoznaju sa najnovijim razmišljanjima o vrlo delotvornom marketingu.
    • Profesionalne marketere koji osećaju da ih niko ne vodi kroz svakodnevni haos marketinških dešavanja i koji čitajući ovu knjigu žele da im stvari postanu jasnije i da obnove svoja saznanja.

    Na moj pristup uticaj je imala zen filosofija. Zen ističe proces učenja kroz meditaciju i direktne, intuitivne predstave. Misli iznete u ovoj knjizi su rezultat mojih meditacija o ovim temeljnim marketinškim konceptima i principima.
    Bilo da ih označavam kao meditacije, razmišljanja ili misli, sve što sam izneo u ovoj knjizi nije moje. Citirao sam neke od najvećih mislilaca iz oblasti menadžmenta i marketinga. Oni su, takođe, neposredno uticali na iznete stavove. Čitajući, razgovarajući, podučavajući i savetujući usvojio sam njihove ideje.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing od A do Z
    Izdavač: Asee (Adizes)
    Strana: 192 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo:
    Format: 17x24 cm
    Godina izdanja: 2004
    ISBN: 86-7668-012-4
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024