MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    (veća slika)

    3ds max 6 kroz primere
    (+ CD)
    Autor: Ted Boardman
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 468 ► Ostali detalji
    Oblast: Računari i Internet3D grafika
    A A A
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    Opis
    Knjiga predstavlja idealno okruženje za učenje popularnog programa za 3D grafiku i animaciju. Pored opisa brojnih tehnika rada i mogućnosti, prikazuje i nove moćne maxove osobine pomoću kojih se povećava produktivnost bržim radom i unapređenom funkcionalnošću. Bez obzira na to da li ste početnik ili iskusan profesionalac, imaćete koristi od detaljnih objašnjenja i dobro osmišljenih vežbi koje se, između ostalog, bave sledećim temama:

    - novo globalno osvetljenje i rasterizacija metodom Radiosity
    - tehnike efikasnog modelovanja
    - pravljenje uverljivih rasterizovanih površina primenom materijala i koordinata mapiranja
    - tehnike animacije i alatke za uređivanje koje pružaju veću kontrolu i fleksibilnost, uključujući režime Dope Sheet i Curve Editor
    - sistemi čestica, posebno novi sistem Particle Flow (Pflow), za dobijanje efekata animiranog dima, pare i sl.
    - modelovanje glatkih zaobljenih površina slično pravljenju skulptura od gline

    Prateći CD sadrži sve datoteke potrebne za vežbe, kao i slike iz knjige u boji. Preporuka autora je da otvorite sve datoteke i ispitate način na koji su modelovani objekti, kako su postavljena svetla i kako su napravljeni materijali i animacija.

    Sadržaj
    Uvod
    Poglavlje 1: Radni tok: neometano odvijanje procesa
    Poglavlje 2: Osnovni koncepti programa 3ds max 6
    Poglavlje 3: Osnovne tehnike modelovanja: gradivni elementi
    Poglavlje 4: Izgradnja broda
    Poglavlje 5: Pravljenje uverljivog terena
    Poglavlje 6: Osnove osvetljavanja otvorenog prostora standardnim svetlima
    Poglavlje 7: Uvod u materijale i mapiranje
    Poglavlje 8: Standardna metoda rasterizacije
    Poglavlje 9: Upoznavanje složenih tehnika modelovanja
    Poglavlje 10: Modelovanje pomoću zakrpa
    Poglavlje 11: Materijali i mapiranje
    Poglavlje 12: Fotometrijsko osvetljenje
    Poglavlje 13: Metoda Radiosity: upravljanje materijalima
    Poglavlje 14: Animiranje ključevima
    Poglavlje 15: Kontroleri/usmerivači
    Poglavlje 16: Animiranje pomoću dijagrama
    Poglavlje 17: Reactor
    Poglavlje 18: PFlow
    Spisak termina korišćenih u knjizi
    Indeks

    O autoru
    Ted Boardman je instruktor za programe Discreet 3ds max i Autodesk 3D Studio VIZ. Jedan je od malobrojnih ovlašćenih Discreetovih stručnjaka za obuku. Njegovi časovi osmišljeni su tako da povećaju produktivnost u 3D modelovanju i animaciji, a namenjeni su klijentima iz širokog spektra delatnosti - od arhitekture, preko vazduhoplovstva, do televizije i računarskih igara. Za Web lokaciju www.cgarchitect.com piše mesečnu rubriku namenjenu 3ds maxu. Nagrađivan je na godišnjem simpozijumu Autodesk University posvećenom CAD-u i vizuelizaciji, i osnivač je organizacije Boston Area 3D Studio User Group.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: 3ds max 6 kroz primere (+ CD)
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 468 (cb)
    Pismo:
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2004
    ISBN: 86-7555-252-1
    Naslov originala: 3ds max 6 Fundamentals
    Izdavač originala: New Riders
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja
    Pogledajte novo izdanje



    3ds max 7 kroz primere (+ CD)






    Kupljeno uz ovu knjigu

    3ds max 4 Biblija (+ CD)
    1620 din.

    Učenje programa Autodesk 3ds Max 2008: Zvanični vodič za obuku kompanije Autodesk
    1200 din.

    Naučite 3D Studio MAX 2 za 14 dana (+ CD)
    270 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga