Java 2: kompletan priručnik
Opis
Vodeći autor knjiga za programere objašnjava vam sve što treba da znate o razvoju, prevođenju, otklanjanju grešaka i izvršavanju Java aplikacija i apleta. Knjiga sadrži sveobuhvatan pregled jezika, razvojnog okruženja i biblioteka klasa, uključujući i poboljšanja uvedena razvojnim paketom JDK 1.3. Uz jasne opise, stotine praktičnih primera i profesionalnih tehnika, ova knjiga će vam pomoći da pravite bolje aplikacije za kraće vreme.
- Ovladajte jezikom Java i njegovim osnovnim bibliotekama
- Napravite prenosive aplete i aplikacije
- Maksimalno iskoristite grafičku biblioteku Abstract Window Toolkit (AWT)
- Ojačajte svoje programe višenitnim radom
- Upoznajte novu klasu Timer i druga poboljšanja koja donosi JDK 1.3
- Isprobajte snagu kolekcija
- Primenite Javine klase za umnožavanje
- Prenesite programski kôd iz jezika C++ u Javu
- Istražite biblioteku Swing i zrna Jave
Sadržaj
Predgovor
Poglavlje 1: Rađanje Jave
Poglavlje 2: Pregled jezika Java
Poglavlje 3: Tipovi podataka, promenljive i nizovi
Poglavlje 4: Operatori
Poglavlje 5: Upravljačke naredbe
Poglavlje 6: Uvod u klase
Poglavlje 7: Bliže upoznavanje sa metodama i klasama
Poglavlje 8: Nasleđivanje
Poglavlje 9: Paketi i interfejsi
Poglavlje 10: Obrada izuzetaka
Poglavlje 11: Višenitno programiranje
Poglavlje 12: Ulazno-izlazne operacije, apleti i druge teme
Poglavlje 13: Rukovanje znakovnim nizovima
Poglavlje 14: Paket java.lang
Poglavlje 15: Paket java.util, prvi deo: Javine kolekcije
Poglavlje 16: Paket java.util, drugi deo: ostale Javine alatke
Poglavlje 17: Ulazno-izlazne operacije: paket java.io
Poglavlje 18: Umrežavanje
Poglavlje 19: Klasa Applet
Poglavlje 20: Obrada događaja
Poglavlje 21: Upoznajte AWT: rad sa prozorima, grafičkim objektima i tekstom
Poglavlje 22: AWT kontrolni objekti, raspoređivači i meniji
Poglavlje 23: Slike
Poglavlje 24: Dodatni paketi
Poglavlje 25: Java Beans
Poglavlje 26: Upoznajmo Swing
Poglavlje 27: Sa C++ na Javu
Poglavlje 28: Aplet DynamicBillboard
Poglavlje 29: ImageMenu: Web meni sa slikama
Poglavlje 30: Aplet Lavatron: semafor za sportske događaje
Poglavlje 31: Scrabblet: igra ukrštenih reči za više igrača
Dodatak A: Dokumentacioni komentari
Indeks
O autoru
Herbert Schildt je vodeći autor knjiga o programiranju. On je stručnjak za jezike C, C++ i Java i vrhunski programer na Windows platformi. Njegove knjige o programiranju prodate su širom sveta u više od tri miliona primeraka i prevedene su na sve glavne jezike. Napisao je mnoge bestselere, uključujući i: Java 2: A Beginner's Guide, Java 2: Programmer's Reference, C++: The Complete Reference, Windows 2000 Programming from the Ground Up i C: The Complete Reference. Schildt je magistrirao iz oblasti računarskih nauka na Univerzitetu Ilinoisa.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Java 2: kompletan priručnik
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 928 (cb)
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2001
ISBN: 86-7555-170-3
Naslov originala: Java 2: The Complete Reference
Izdavač originala: Osborne