MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Strategije programiranja komercijalnog radija: kako se pravi dobar radio
    Autor: Ana Martinoli
    Strana: 345
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga se bavi pitanjima kako i zašto je od omiljenog, angažovanog i provokativnog medija komercijalni radio u Srbiji postao samo jukebox? Gde su nestale prave radio zvezde? Da li su Internet i digitalne platforme utočište i inkubator autentične radio kreativnosti? Da li će radio budućnost osigurati konsultanti i "samo hitovi" ili eksperiment, inovativnost i hrabrost "malih ljudi koji žive u radiju"? I, uopšte - da li slušate radio...


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Strategije programiranja komercijalnog radija: kako se pravi dobar radio
    Izdavač: Факултет драмских уметности
    Strana: 345 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-7963-409-2
    RASPRODATO
    U pripremi je obnovljeno izdanje
    Ako želite da vam javimo kada bude u prodaji:

    Prijavite se ovde da biste mogli da rezervišete.






    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024