MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove
    Dodaj u podsetnik - Wish List
    U većini preduzeća nije dovoljno samo jednom nešto prodati kupcu. Uspeh zavisi od razvoja dugoročnih profitabilnih odnosa sa kupcima – ali pridobijanje njihove lojalnosti zahteva naporan rad i veliku pažnju. U ovoj knjizi ćete saznati kako se procenjuje doživotna vrednost vaših kupaca i zašto se isplati graditi njihovu lojalnost. Knjiga će vam omogućiti i da:

    razumete uslužno-profitni lanac,
    iskoristite uzajamne veze između zadovoljstva kupaca, lojalnosti kupaca, sposobnosti zaposlenih i profitabilnosti kompanije,
    izgradite i usavršite proces isporuke izuzetne vrednosti.
    Serija „Džepni mentor” nudi trenutna rešenja za uobičajene izazove sa kojima se menadžeri svakodnevno suočavaju na poslu. Svaka knjiga iz serije sadrži mnogo praktičnih alata, testova za samoocenjivanje i primera iz stvarnog života koji će vam pomoći da utvrdite svoje prednosti i nedostatke i poboljšate ključne veštine. Bilo da ste za svojim radnim stolom, na sastanku ili na putu, ovi džepni vodiči će vam omogućiti da brže, umešnije i efektivnije odgovorite na svakodnevne zahteve s kojima ste suočeni na poslu.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Fokusirajte se na vašeg kupca: Ekspertska rešenja za svakodnevne izazove
    Izdavač: Data Status
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-7478-336-8
    Naručite
    Cena:
    600,00 DIN
    Cena za inostranstvo:
    6,00 EUR
    Kom.:

    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    IDI NA VRH STRANE
    Ⓒ 1984-2019 Mikro knjiga