VAŠA
KORPA
Prazna je
Osnovana 1984. godine

(veća slika)

Preuzmite delove knjige
Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1
Poglavlje 2
Spisak termina
Maya 5 kroz primere
(+ DVD)

Autori: Garry Lewis, Jim Lammers
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 534 ► Ostali detalji
Oblast: Računari i Internet3D grafika
A A A

Opis
Bez obzira na to da li se prvi put srećete sa 3D okruženjem, ili već poznajete druge programe za 3D grafiku, ukoliko spadate među ljude koji najbrže uče radeći na konkretnim projektima - Maya 5 kroz primere prava je knjiga za vas. Autori vas upoznaju sa osnovnom koncepcijom programa, a potom vas vode kroz niz dobro osmišljenih vežbi koje će vas - čak i ako ste početnik - pretvoriti u samouverenog korisnika programa Maya.

Knjiga Maya 5 kroz primere nudi:

- detaljan opis korišćenja alatki u verziji Maya 5 Complete
- objašnjenje modelovanja pomoću izdeljenih površina
- postupno ovladavanje programom kroz vešto sastavljene vežbe
- istraživanje tema kao što su osvetljenje, materijali, čestice i dinamika, animiranje likova, vizuelizacija (uključujući tehniku Mental Ray) i korišćenje slikarskih efekata
- izradu namenskih priručnih menija i prečica koji će povećati vašu efikasnost
- vežbe koje vas uče kako da modelujete sliku devojke sa prednje korice

Pored svih datoteka koje će vam trebati da završite projekte iz knjige, DVD sadrži i datoteke filmova u kojima su prikazane tehnike predstavljene u vežbama. U knjizi su data postupna uputstva, a na DVD-u se sve to demonstrira.

Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Pre nego što počnete da radite
Poglavlje 2: Vodič kroz program Maya
Poglavlje 3: Interakcije u programu Maya
Poglavlje 4: Zaronite u svoju prvu animaciju
Poglavlje 5: Modelovanje pomoću poligona
Poglavlje 6: Modelovanje lika pomoću poligona i izdeljenih površina
Poglavlje 7: Više o modelovanju pomoću izdeljenih površina
Poglavlje 8: Modelovanje pomoću NURBS krivih
Poglavlje 9: Materijali
Poglavlje 10: Osvetljavanje
Poglavlje 11: Osnove animacije
Poglavlje 12: Animiranje lika
Poglavlje 13: Kamere i vizuelizacija
Poglavlje 14: Paint Effects
Poglavlje 15: Sistemi čestica i dinamika
Poglavlje 16: Vaši sledeći koraci: efikasnost i kreativnost
Dodatak A: Prelazak na program Maya za korisnike 3ds maxa
Dodatak B: Prelazak na program Maya za korisnike LightWavea
Prečice
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks

O autorima
Garry Lewis je 3D umetnik koji se specijalizovao za velika okruženja. Radio je za kompaniju Digital Firepower na izradi okruženja iz mašte za film Dungeons and Dragons, a zatim je postao šef 3D projekta za Fearless Eye Animation Studio. Sarađivao je sa univerzitetom države Mizuri i ostalim lokalnim i državnim kompanijama.

Jim Lammers je animator i instruktor za program Maya. Diplomirao je elektrotehniku, ali se preorijentisao na računarsku animaciju i osnovao kompaniju Trinity Animation. Autor je 3D efekata za film Starship Troopers. Sarađivao je i na projektima vizuelizacije za kompanije Nestle, McDonald's i Butler Manufacturing.


Detaljni podaci o knjizi
Naslov: Maya 5 kroz primere (+ DVD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 526
Strana u boji: 8
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2004
ISBN: 86-7555-251-3
Naslov originala: Maya 5 Fundamentals
Izdavač originala: New Riders
Redovna cena:
1.100,00 DIN
Cena:
400,00 DIN
Cena za inostranstvo:
4,00 EUR

Naručite telefonom:
011/3055010
+381 11 3055010





Kupci koji su kupili ovu knjigu kupili su i:

Red Hat Linux i Fedora, punom snagom 2CD+DVD
Cena: 756,00 DIN

Vaša istorija (stavke koje ste pogledali)

Ocene i mišljenja čitalaca
Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


Pitanja, odgovori, mišljenja...
Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima