MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Osnovi marketinga
    Autori: David Jobber, John Fahy
    Strana: 413
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga Osnovi marketinga jedna je od najboljih u oblasti marketinga. Autori su vrhunski akademski stručnjaci u toj oblasti: Dejvid Džober, profesor marketinga na Univerzitetu u Bredfordu i Džon Fej, profesor marketinga na Univerzitetu u Limeriku, u Irskoj. U ovoj knjizi na veoma koncizan, razumljiv i, može se slobodno reći uzbudljiv način, obrađene su ključne teme segmentacije, ciljanja i pozicioniranja, pri čemu je posebna pažnja posvećena najnovijim konceptima, alatima i tehnikama marketinga kao što su vrednost brenda, vrednost kupca, relacioni marketing, mobilni marketing, marketing zasnovan na bazama podataka, integrisane marketinške komunikacije koje su od suštinskog značaja za razvoj i primenu efikasnih strategija


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Osnovi marketinga
    Izdavač: Data Status
    Strana: 413 (cb)
    Pismo:
    Format: B5
    Godina izdanja: 2006
    ISBN: 86-7478-023-7
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Menadzment znanja
    1390 din.

    Osnovi menadžmenta ljudskih resursa
    2290 din.

    Poslovni pregovori sa stranim partnerima
    670 din.

    Revolucija čistih tehnologija
    1150 din.

    Nova pravila marketinga i odnosa s javnošću
    1040 din.

    Windows XP Biblija
    1440 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024