MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Turizam
    Uvod u geografiju turizma sa osnovama prostornog planiranja
    Autor: Refik Šećibović
    Strana: 213
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga Uvod u geografiju turizma sa osnovama prostornog planiranja jeste pokušaj da se na novi način posmatra fenomen turizma, kao sve značajniji segment društvenog i ekonomskog razvoja uopšte. Geografski pristup izučavanju turizma nije jednoznačan, niti je uzak, kako to može da izgleda na prvi pogled. On je veoma kompleksan i, pri tom, izuzetno povezan sa nizom praktičnih vrednosti. Savremeno, postindustrijsko društvo očekuje od ljudi koji rade u turizmu sposobnost da rešavaju niz problema koji se javljaju u jednoj ovakvoj delatnosti. Stoga je neophodno da zaposleni u turizmu upoznaju sve aspekte ove delatnosti, uključujući i njenu prostornu komponentu.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Uvod u geografiju turizma sa osnovama prostornog planiranja
    Izdavač: Економски факултет
    Strana u boji: 213
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 30 cm
    Godina izdanja: 2006
    ISBN: 86-403-0728-8
    Naručite
    Cena: 2.500 RSD
    Cena za inostranstvo:
    25,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024