MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Управљање извозом – Нематеријални и маркетиншки аспекти конкурентности
    Autor: Митић др Сања
    Strana: 321
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај: Ова монографија није приручник на тему како извозити, она није кратак сиже царинских прописа и бирократских процедура, логистичких и других пратећих извозних активности. Ово је прича о извозној и међународној конкурентности, која почива на снази знања, иновација и маркетинга. Концепт нематеријалног капитала је темељ анализе и структурног обликовања књиге. Различити аспекти нематеријалног капитала су анализирани из угла извозника, као предуслови извозног успеха, али и из угла потребних прилагођавања које захтева међународно пословање и имплементација извозне стратегије. Пратећи основне елементе нематеријалног капитала структура монографије се може сагледати кроз четири тематске целине, иако оне нису експлицитно издвојене. Прва целина коју чине прва, друга и трећа глава је уводног карактера, посвећена је теоријама конкурентности и интернационализације, као и конкурентском значају нематеријалног капитала. Другу целина чине наредна четири поглавља. Она је посвећена анализи различитих елемената нематеријалног капитала, начина на који они доприносе конкурентској предности и специфиностима њиховог интегрисања у извозну стратегију. Предмет истраживања су информације, знање и људски ресурси као елементи људског капитала, релациони капитал, пре свега односи са потрошачима, пословним купцима и иностраним дистрибутерима и маркетиншке компетенције у домену брендирања и међународних маркетиншких комуникација. Трећа тематска област је посвећена извозу малих и средњих предузећа, као и стратегијама интернационализације које ова предузећа могу користити у циљу развоја нематеријалног капитала и креирања међународне конкурентности. Последња тема је посвећена развоју позитивног имиџа земље и брендирању земаља, као и државним програмима промоције извоза. Ови нематеријални ресурси које треба развијати на макронивоу директно или индиректно доприносе бољем међународном позиционирању извозника. На овај начин је заокружена тема коју је могуће пратити од нивоа појединца, предузећа, привредне гране до нивоа државе. На свим нивоима постоје значајни потенцијали развоја нематеријалних ресурса који представљају конкурентско оружје модерног бизниса и начин постизања општег благостања.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Управљање извозом – Нематеријални и маркетиншки аспекти конкурентности
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 321 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-403-1393-3
    Naručite
    Cena: 1.590 RSD
    Cena za inostranstvo:
    16,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025