MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Трговински менаџмент
    Кратак садржај: У књизи се из различитих углова истражују савремени проблеми којима је преокупиран менаџмент трговинског предузећа. Тежиште је на стратегијском приступу менаџменту трговинског предузећа на глобалном тржишту. Аутор је веома широко подручје менаџмента аплицирао на услове конкретног трговинског предузећа. За те сврхе било је неопходно да се истраже најновији токови у теорији и пракси организације, маркетинга, финансија и осталих сегмената менаџмента. Главни задатак је био да се из широког спектра питања које покреће савремени менаџмент одаберу она која у највећој мери одсликавају специфичности трговинског предузећа. Ослонац у томе аутор је имао истражујући праксу великог броја трговинских предузећа у развијеним тржишним привредама. Захваљујући изложеном приступу књига је наишла на добар пријем у широј научној и стручној јавности. На то указује и чињеница да је књига награђена од Фондације „Марк-план“ као „најбољи објављени уџбеник, научни рад или стручно дело из области маркетинга аутору из редова наставног особља Економског факултета у Београду“ за 1995. годину. У књизи су изложени актуелни токови у функционисању трговине развијених тржишних привреда. Указује се на стварање висококонкурентских и сатурираних тржишта. Посебан део књиге посвећен је интегралном менаџменту у троуглу продуктивности, профитабилности и конкурентности трговинског предузећа. Актуелност истраживања продуктивности, заједно са профитабилношћу и конкурентношћу, потенцирању токови у развијеним тржишним привредама. У намери да се целовито сагледа пословно окружење истражена је проблематика која се односи на етичка и правна ограничења слободе трговинског предузетништва. Трговински бизнис посматра се и кроз призму решавања све сложенијих питања менаџмента продаје. Тако ово штиво постаје интересантно не само за менаџмент трговинског предузећа, већ и за менаџмент продаје производног предузећа и за предузетништво у целокупном терцијарном сектору привреде.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Трговински менаџмент
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 642 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2021
    ISBN: 978-86-403-1691-0
    Naručite
    Cena: 3.174 RSD
    Cena za inostranstvo:
    32,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025