MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Biznis i finansijeMarketing
    Slika
    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Trgovinska revolucija : novi odnosi u kanalima marketinga
    Strana: 466
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    „U pitanju je jedinstven pristup celovitom istraživanju pozitivnih i negativnih efekata jačanja snage maloprodajnih lanaca na odnose između svih učesnika u kanalima marketinga. U oblasti kanala marketinga kod nas ova problematika do sada nije obrađivana na ovakav sveobuhvatan i studiozan način.“ Prof. dr Stevan Vasiljev „Ispravan je stav autora da u budućim uslovima izgradnje strukture kanala marketinga, u kojoj je izvesno da će stalno jačati snaga subjekata maloprodaje, posebno treba da se menja koncept i sadržaj trgovinske politike, a pre svega u domenu antimonopolske i uopšte politike regulisanja konkurencije na tržištu. Pri tome, treba biti pažljiv kada se izlažu ocene o koncentraciji maloprodajnog sektora, s obzirom na to da su istraživanja i u ovom radu pokazala da, i u uslovima kada je tržišno učešće velikih maloprodajnih lanaca visoko, to može biti u interesu velikog broja stejkholdera, a posebno potrošača.“ Prof. dr Nada Barac „Budući da je već uočena pravilnost u evoluciji tržišnih sistema, koja sugeriše pona­vljanje iskustva razvijenih zemalja u zemljama u razvoju, na značaju upravo dobija ovde prikazana analiza iskustva u vođenju trgovinske politike razvijenih tržišnih privreda.“ „Aktuelnost teorijske i empirijske analize preporučuje ovaj tekst kao literaturu za nosioce aktivne trgovinske politike, za istraživače u oblasti marketinga, trgovine i tržišne koncentracije, za menadžere trgovinskih ali i proizvodnih preduzeća koji se bave planiranjem strategije i tržišnog nastupa i za sve one koji se bave odnosima maloprodavaca i njihovih partnera.“ Prof. dr Goran Petković


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Trgovinska revolucija : novi odnosi u kanalima marketinga
    Izdavač: Čigoja štampa
    Strana: 466 (cb)
    Povez: Tvrd
    Pismo: Latinica
    Format: cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-531-0088-9
    Naručite
    Cena: 1.349 RSD
    Cena za inostranstvo:
    13,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025