MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Suvremena prodaja
    Autor: G. L. Manning B. L. Reece
    Strana: 588
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    STVARANJE VREDNOSTI ZA KUPCA!

    Suvremena prodaja je vrhunski udžbenik iz prodaje jer
    integriše koncepciju kupca u svakoj fazi prodaje. Posebno naglašavamo metodičke i didaktičke mogućnosti koje ovaj udžbenik pruža profesorima i tako olakšava predavanje i čini ga izazovom.

    Prodavci i prodajni timovi trenutno se bave redefinisanjem svojih uloga i usvajanjem novih oblika prodaje. Promene o kojima je reč u 10. izdanju

    Suvremene prodaje izazvane su brzim promenama tržišnih uslova kao i naraslim očekivanjima kupaca.

    Današnji zahtevniji kupci očekuju od prodavaca stvaranje i prenošenje doslednog i uverljivog pojma vrednosti u svakoj fazi prodajnoga procesa. Kako stvoriti i preneti tu vrednost je šira tema ovoga novog izdanja.

    Svrha svakog novog izdanja knjige Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca je da učini ovaj udžbenik što praktičnijim i primenjivijim. Pre svakog novog izdanja ponovo se detaljno pregleda nekoliko stotina članaka, knjiga i istraživačkih radova.

    Autori takođe proučavaju popularne programe obrazovanja u prodaji, kao što su na primer koncepcijska prodaja frizirana (engl. spin) prodaja, prodaja sa verodostojnošću i prodaja rešenja. Ovim programima obrazovanja služe se vodeće korporacije kao što su Microsoft, Marriott, Principal Financial Group, Wells Fargo Bank, UPS, SAS Institut i Xerox.

    Kratak sadržaj:
    Razvijanje filozofije osobne prodaje
    Razvijanje strategije za uspostavljanje odnosa
    Razvijanje strategije proizvoda
    Razvijanje strategije pridobivanja kupca
    Razvijanje srategije prezentacije
    Upravljanje sobom i drugima
    Dodatak 1-pronalaženje zaposlenja
    Dodatak 2-upotreba softvera za upravljanje odnosima s kupcima
    Dodatak 3-partnerska prodaja


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Suvremena prodaja
    Izdavač: Mate
    Strana: 588 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 20,0 x 25,5 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-953-246-043-8
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024