MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Biznis i finansijeMarketing
    Slika
    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Strategije restrukturiranja preduzeća u krizi
    Strana: 444
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga ,,Strategije restrukturiranja preduzeća u krizi“ nastala je kao rezultat višegodišnjeg rada, stvaralačkog napora i istraživanja sveta savremenih procesa restruktuiranja preduzeća u svetu i kod nas. Autorova prvenstvena želja je da ovoj oblasti pristupi na jedan drugičiji, originalniji i nadasve pragmatičniji način i da nov naučni pogled na restruktuiranje preduzeća.

    U uslovima novonastale krize izazvane smrtonosnim korona virusom COVID 19 i analize literature, osetila se potreba i određena naučna praznina u istraživanju specifičnosti strategija restruktuiranja, što je rezultiralo ovom knjigom. Nova kriza otvara nova pitanja, nameće potrebu preispitivanja bazičnih koncepata, traži nova rešenja i nameće potrebu strategijskog restrukturiranja. U odgovoru na pitanje, gde počinje kriza preduzeća, kriju se i tajne uspešnog restrukturiranja preduzeća u krizi. Autor proces restrukturiranja simbolično predstavlja u vidu mosta, koji predstavlja put koji preduzeće mora proći da bi se uspešno restrukturiralo, a koji spaja kriznu stranu sa stranom rasta i razvoja.

    Kada govorimo o krizi, obično, prva asocijacija na to su različiti problemi u poslovanju preduzeća, od finansijskih, menadžerskih na različitim hijerarhijskim nivoima, problemi sa dobavljačima, kupcima i drugim internim i eksternim stejkholderima. Međutim, u ovoj knjizi je respektovan, razvijan i izgrađen i drugi – afirmativni pristup. Pristup koji krizu vidi kao šansu za neki novi početak. Pristup koji krizu vidi kao trenutak da se zastane i analizira ono šta smo i kako uradili i ono najvažnije, šta valja činiti!

    Na tom tragu, autor je nastojao je kombinuje nekoliko pristupa. S jedne strane nastojao je da tvrde teorijske stavove, postulate, definicije i podele učini prihvatljivim i razumljivim i za širu javnost. Nastojao je da knjigu ne optereti previše teorijskim pristupom i stavovima, već i određenim praktičnim spoznajama, saznanjima i istinama i da taj odnos bude ravnomeran.

    Nedostatak strategijskog restrukturiranja i primene adekvatnih strategija restrukturiranja, kao i novijeg, svežijeg i šireg strategijskog načina razmišljanja, često je bio uzrok propasti i neuspeha mnogih preduzeća u svetu i kod nas. Da li je baš tako i da li je moralo baš tako uvek? Knjiga je obogaćena velikim brojem ilustrativnih prikaza, koji predstavljaju hologram ,,oživljenih“ priča, situacija i slučajeva restrukturiranja.

    Knjiga namenjena je svima onima koji žele da steknu elementarna, prošire i sistematizuju postojeća znanja iz oblasti restruktuiranja preduzeća, a to su pre svega studenti (osnovnih, master i doktorskih studija) ekonomskih fakulteta i poslovnih škola, naučnici i praktičari, istraživači, konsultanti, menadžeri, donosioci poslovnih odluka, kreatori ekonomskih politika…



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Strategije restrukturiranja preduzeća u krizi
    Izdavač: Čigoja štampa
    Strana: 444 (cb)
    Pismo: tvrd
    Format: cm
    Godina izdanja: 2021
    ISBN: 978-86-531-0653-9
    Naručite
    Cena: 4.400 RSD
    Cena za inostranstvo:
    44,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025