MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeBiznis
    Strategija plavog okeana - kako stvoriti prostor na tržištu i konkurenciju učiniti nevažnom
    Autor: Kim V. Čen
    Strana: 238
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga o prijateljstvu, lojalnosti i uzajamnom poverenju.

    Ona govori o tome upravo zbog prijateljstva i poverenja koje smo uspostavili tokom istraživanja osnovnih ideja čiji smo sadržaj na kraju pretočili u knjigu.

    Sreli smo se pre dvadeset godina u učionici - kao profesor i student. I od tada smo radili zajedno, osećajući se često na tom putovanju kao dva mokra pacova u tunelu. Ova knjiga nije pobeda jedne ideje, već pobeda prijateljstva koje smatramo važnijim od bilo koje ideje u svetu biznisa. To prijateljstvo je obogatilo naše živote i učinilo lepšim naše svetove. Mi nismo sami.

    Nijedno putovanje nije lako; nijedno prijateljstvo nije ispunjeno samo smehom. Ali mi smo svakog dana na tom putu bili uzbuđeni, jer je naša misija bila da nešto naučimo i poboljšamo. Strastveno smo verovali u ideje sadržane u ovoj knjizi. Te ideje nisu namenjene onima čija je ambicija da se provuku kroz život ili tek da prežive. Nas to nikada nije interesovalo. Ako možete time da se zadovoljite, ne čitajte dalje. Ali ako želite promenu, ako želite da stvorite kompaniju koja gradi budućnost u kojoj pobeđuju kupci, zaposleni, akcionari i društvo u celini, nastavite s čitanjem. Ne kažemo da je lako, ali je vredno truda.

    Naše istraživanje potvrđuje da nema trajno izvrsnih kompanija, baš kao što nema ni trajno izvrsnih industrija ili delatnosti. I, kao što smo otkrili na svom vlastitom krivudavom putu, svi mi, kao i kompanije, radimo i pametne i nešto manje pametne stvari. Da bismo poboljšali kvalitet svog uspeha, treba da ispitujemo ono što smo uradili i čime smo ostvarili pozitivnu razliku i da shvatimo kako to sistematski da ponavljamo. To je ono što mi zovemo pametnim strateškim pomacima a utvrdili smo da je ključni strateški pomak - stvaranje plavih okeana.

    Strategija plavog okeana poziva kompanije da napuste crveni okean krvave konkurencije stvaranjem prostora na tržištu koji konkurenciju čini irelevantnom. Umesto deljenja postojeće - često skučene - tražnje i nadmetanja s konkurentima, strategija plavog okeana znači povećanje tražnje i odvajanje od konkurencije. Ova knjiga ne poziva kompanije samo da raskinu s dosadašnjom praksom, već im pokazuje i kako to da postignu. Prvo, predstavljamo skup analitičkih instrumenata i okvira koji vam pokazuju kako sistematski da radite na tom izazovu i drugo, objašnjavamo principe koji definišu i odvajaju strategiju plavog okeana od strategije zasnovane na konkurenciji.

    Naš cilj je da formulisanje i sprovođenje ove strategije učinimo isto tako sistematičnim i operativnim, kao što je to konkurisanje u crvenim vodama poznatog tržišnog prostora. Samo u tim uslovima kompanije mogu da odgovore na izazov stvaranja plavih okeana na pametan i odgovoran način, koji podrazumeva i maksimiziranje šansi i minimiziranje rizika. Nijedna kompanija - velika ili mala, ona koja je već dugo na tržištu, ili novopridošla - ne može sebi da dozvoli da bude kockar na rečnom brodu. I ne treba.

    Sadržaj ove knjige zasnovan je na istraživanjima koja su trajala više od petnaeset godina, na podacima koji datiraju od pre stotinu i više godina, na nizu članaka objavljenih u Harvard Business Reviewu, kao i na naučnim radovima o različitim dimenzijama ove teme. Ideje, instrumenti i analitički okviri predstavljeni ovde, godinama su ispitivani i pročišćavani u korporativnoj praksi Evrope, Sjedinjenih Američkih Država i Azije. Ova knjiga je utemeljena na tom radu i proširuje ga dajući mu narativni oblik koji sažima sve te ideje kako bi se ponudio jedinstveni radni okvir. Taj radni okvir se ne odnosi samo na analitičke aspekte stvaranja strategija plavog okeana, već i na sve važne ljudske aspekte pitanja kako povesti organizaciju i njene ljude na to putovanje i učiniti ih spremnim i voljnim da te ideje sprovedu u delo. Ovde se, kao suština strategije, posebno naglašava razumevanje toga kako izgraditi poverenje i predanost, kao i shvatanje važnosti intelektualnog i emocionalnog vrednovanja.

    Šanse zvane Plavi okean su uvek tu negde. Kad su otkrivene i istražene, tržišni univerzum se proširuje. To proširenje je po našem uverenju, koren rasta. Pa ipak, i u teoriji i u praksi se i dalje nedovoljno shvata kako plavi okeani mogu sistematski da se stvaraju i osvajaju. Pozivamo vas da pročitate ovu knjigu i naučite kako vi možete da budete pokretač tog proširenja u budućnosti.

    Najmoćnija knjiga koju sam pročitao u 2005.
    - Across the Board, USA

    Knjiga kao ova je prava retkost. Svako bi trebalo da je pročita.
    - Břrsen, Denmark

    Knjiga je jasno napisana i nudi mnogo primera strategija za stvaranje plavih okeana i mnogo tehnika za njihovo sprovođenje.
    - Globe and Mail, Canada

    Strategija plavog okeana će vas navesti da se zapitate zašto je kompanijama potrebno tako mnogo truda da ostanu izvan opasnih voda kojima vladaju ajkule.
    - Business Week, USA

    Kineske kompanije treba da pronađu način za diferencijaciju svojih proizvoda putem zadržavanja relativno niskih cena. One moraju da stvore plave okeane.
    - China Daily, China

    Lideri kompanija koje se bore da opstanu na tržištima krvavih crvenih okeana učiniće pravu stvar ako pročitaju Strategiju plavog okeana.
    - Fort Worth Stra-Telegram, USA


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Strategija plavog okeana - kako stvoriti prostor na tržištu i konkurenciju učiniti nevažnom
    Strana: 238 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 170 x 240mm
    Godina izdanja: 2007
    ISBN: 978-86-7668-062-7
    Naručite
    Cena: 1.300 RSD
    Cena za inostranstvo:
    13,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024