Спонзорство у култури као вид тржишне комуникације
Студија Данице Павловић Шиљег и на теоријском и на истраживачком плану на оригиналан начин, преко спонзорства као мултимедијске форме комуникације, указује на особене односе који владају између тржишних механизама и културних вредности које се не могу изражавати кроз својство робе.
Детаљном елаборацијом проблема културе, комуникације, тржишта и спонзорства показује се које су могућности деловања државне културне политике, на једној страни, и спонзорства као специфичног вида тржишне комуникације, и у томе филантропског деловања појединаца, приватних или комерцијалних орга-низација, на другој.
У књизи се посебно истиче да јасно дефинисана културна политика и свест о значају и важности уметности, односно културе уопште за национални углед и интерес земље, може да подстакне позитивну приватну и сваку другу иницијативу да се укључи у спонзорисање и различите видове помоћи културном и уметничком стваралаштву, уз законске олакшице и потпуну слободу деловања.
Детаљни подаци о књизиНаслов: Спонзорство у култури као вид тржишне комуникације
Издавач: Čigoja štampa
Страна у боји: 251
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 21 cm
Година издања: 2013
ИСБН: 978-86-7558-964-8