Socijalni marketing
Otkako je početkom sedamdesetih godina prošlog veka prvi put primenjen u oblasti planiranja porodice, socijalni marketing je, i na međunarodnom i na državnom nivou, lagano ušao u različite oblasti društvenog života. On se sada pojavljuje u programima koji se bave poslovanjem, javnim zdravljem, formiranjem stavova javnog mnjenja i upravljanjem životnom sredinom.
Budući da i dalje postoji potreba za još mnogo edukovanja i istraživanja, osnovna namena knjige jeste da doprinese ubrzanom razvoju ovog područja. Autori pokazuju da je socijalni marketing veoma moćan skup koncepata i sredstava koji nam može pomoći da se uhvatimo u koštac s društvenim problemima i neželjenim oblicima ljudskog ponašanja. Knjiga sažima sva neophodna znanja: ključne koncepte, višefazne procese za razvoj socijalno marketinških programa i primere iz prakse. Namenjena je studentima marketinga, zaposlenima u javnoj upravi, profesionalcima u oblasti socijalnih službi.
UVOD
I ŠTA JE SOCIJALNI MARKETING
II ANALIZIRANJE OKRUŽENJA SOCIJALNOG MARKETINGA
III ODREĐIVANJE CILJNIH GRUPA, OPŠTIH I SPECIFIČNIH SLUČAJEVA
IV RAZVOJ STRATEGIJA SOCIJALNOG MARKETINGA
V RUKOVOĐENJE SOCIJALNO MARKETINŠKIM PROGRAMIMA
Dodatak: SAŽETAK VAŽNIH KORAKA U SOCIJALNOM MARKETINGU
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Socijalni marketing
Izdavač: Clio
Strana: 608 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: cm
Godina izdanja: 2009
ISBN: 978-86-7102-331-3