MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸PsihologijaKomunikacija
    Slika
    Prikaži 8 puta
    veću sliku


    Основи методике јавног наступа од мисли до поруке
    Све што је саопштено на јавном месту, део је опште комуникације. Само тада, оно што је учињено јавним наступом, може имати потребну верификацију, односно вредновање, које једино јавност исказује, најчешће посредством медија. У најкраћем, јавни је наступ неопходност an mas комуникације. Тачна или не - констатација да се: "није догодило", ако није објављено, виђено или, архаично, обнародовано, важи превасходно за јавни наступ.

    Ако је циљ јавног наступа пренос поруке, комуникације је modus procedendi, амбијент и начин живота, истовремено. Комуникација је кључна у свим аспектима живота и неизбежан је део свакодневнице. . .prof dr Vladeta Radović - prof dr Ivan Cvetanović - prof dr Vanče Bojkov - Osnovi metodike javnog nastupa od misli do poruke

    У процесу менаџмента који обухвата PR, односно јавну комуникацију или, проактивније изражено, „управљање” јавношћу, необично су важне предметне категорије обрађене у наставку текста. Тамо где су манипулативни капацитети иоле „ослобођени”, тамо где се пролази бар назиру, тамо је и PR менаџмент. Најзад, без манипулације, добре или лоше, не би било ни менаџмента, а ни јавне комуникације. Без манипулације, не би могло бити ни било какве комуникације. У овом домену, све и ad literam све што радимо, јесте манипулација. Да ли је то пристојно или није, да ли нам се допада или се тога стидимо, да ли смо љути или индиферентни, неважно је. Заиста је неважно.

    Одрастали смо манипулишући. Знали смо то и без учења. Образовали смо се, јер су нама манипулисали... Стасавали смо, јер смо почели да учимо сложеније форме манипулације: околином, другима, собом... Манипулишемо и када смо убеђени да смо чедни, као што и пристајемо на све лепо сто нам манипулација доноси. Истина, пристајемо и на ону другу врсту манипулације, но о том потом. Зар нам онда манипулација није иманентна? Зар није својствена сваком људском и Бићу уопште? Биће да јесте... И Биће нам је саздано од манипулације. Зашто је онда неопходно да се непрестано питамо: да ли је манипулација добра или лоша? Губимо драгоцено време, које нам је дато за учење... Учење Света, учење других, учење себе.

    И, док Васељена манипулише нама, остаје само да: образовањем - општим и спецификованим, критичком мисли или здравим разумом, медијском писменошћу и уз поштовање елементарних достигнућа цивилизације којој несумњиво припадамо, поштујемо идеје које смо знали пре но што смо прву ствар науцили, поштујемо права и интегритет других, поштујемо Душу. И није вазно чију!? Можемо и своју. Спознамо ли једну, било коју, спознаћемо све Душе Космоса.

    И зато... Uti, non abuti!



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Основи методике јавног наступа од мисли до поруке
    Izdavač: Talija izdavaštvo
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2018
    ISBN: 978-86-80406-36-7
    Naručite
    Cena: 1.590 RSD
    Cena za inostranstvo:
    16,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025