MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeLični uspeh
    Poslovna komunikacija - sa poslovnim bontonom
    Autor: Marina Marković
    Strana: 251
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga Poslovna komunikacija Marine Marković, profesora Tehnike glasa na FDU u Beogradu, posvećena je komunikaciji i njenom osnovnom elementu - govoru.


    Govor predstavlja nas i naše sposobnosti i zato od njega u najvećoj meri zavisi uspeh svih savremenih profesija. Govorne sposobnosti se razvijaju, neguju i usavršavaju kroz različite komunikacijske tehnike. O tim tehnikama, o tome kako koristiti glas i govor da bismo ostavili utisak, da bismo bili ubedljivi, da bismo "zaveli" sagovornika da nam pomogne u ostvarivanju naših ciljeva govori knjiga Marine Marković. Ona se posebno bavi komunikacijom u odnosima sa javnošću gde se osmišljava govor kao stil, imidž i pripremama za konverzacijski nastup i njegovim najbitnijim pravilima. Uči nas kako da budemo ubedljivi i uspešni, ona nas uvodi u jednu novu kulturu dijaloga. Ona ne pokazuje samo načine kako se pripremiti za izlaganje već se bavi i sadržajem i strukturom izlaganja.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Poslovna komunikacija - sa poslovnim bontonom
    Izdavač: Clio
    Strana: 251 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-7102-276-7
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024