MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Ponašanje potrošača - europska slika
    Autori: M. Solomon, G. Bamossy, S. Askegaard, M. K. Hogg
    Strana: 732
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    4. evropsko izdanje

    Knjiga koja najbolje prati aktuelna dešavanja i spoznaje iz oblasti ponašanja potrošača u današnjem svetu.

    Udžbenik Ponašanje potrošača je delo četvorice univerzitetskih profesora i vrhunskih istraživača i stručnjaka za maketing koji su uspeli da naprave verovatno najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, i to udžbenik koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.

    Posebna vrednost ovog udžbenika je što uspešno povezuje teoriju ponašanja potrošača sa stvarnim situacijama iz poslovnog sveta. Knjiga je i posebno struktuirana; jedinstvena petodelna „mikro-makro" kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup i najnovije podatke potrebne za razumevanje ponašanja evropskih potrošača. Ovaj udžbenik osim toga detaljno prikazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.

    Izvrsno je struktuirana tako da nas korak po korak uvodi u problematiku ponašanja potrošača, a uz to je potkrepljena nizom vrlo ilustrovanih i aktuelnih slučajeva iz poslovne prakse koji uz svako poglavlje jasno ilustruju primenu teorija opisanih u knjizi. U svakom poglavlju je detaljan i jasan rezime najvažnijeg, kao i pitanja i testovi za proveru znanja tako da studentima olakšava učenje, ali istovremeno je svakome vrlo zanimljiva za čitanje.



    Kratak sadržaj:

    I. POTROŠAČI NA TRŽIŠTU
    Uvod u ponašanje potrošača
    Potrošačko društvo
    Obilaženja trgovina, kupovanje i ocjenjivanje

    II. KAKO POTROŠAČI VIDE SVIJET I SEBE
    Percepcija
    Pojam o sebi
    Motivacija, vrijednosti i životni stil

    III. POTROŠAČI KAO DONOSITELJI ODLUKA
    Učenje i pamćenje
    Stavovi
    Individualno odlučivanje

    IV. EUROPSKI POTROŠAČI I NJIHOVE DRUŠTVENE SKUPINE
    Socijalni utjecaj i vodstvo u mišljenju
    Strukture europskih obitelji, odlučivanje u kućanstvu i skupine vršnjaka
    Dohodak i društvena klasa

    V. KULTURA I EUROPSKI ŽIVOTNI STILOVI
    Kultura i ponašanje potrošača
    Procesi kulturnih promjena
    Nova vremena, novi potrošači


    MICHAEL R. SOLOMON se 2006. godine priključio Poslovnoj školi Haub na Univerzitetu Sv. Josipa u Philadelphiji kao profesor marketinga, gde je radio i kao direktor centra za istraživanje potrošača. Takođe, on je profesor Ponašanja potrošača na Poslovnoj školi Manchester Univerziteta u Manchesteru. Uz ovu knjigu, autor je široko korišćenog udžbenika Marketing: stvarni ljudi, stvarne odluke.

    GARY J. BAMOSSY je profesor marketinga na Poslovnoj školi McDonough na Univerzitetu Georgetown u Washingtonu.

    SØREN ASKEGAARD je profesor marketinga na Univerzitetu Južne Danske. Poseduje postdiplomsku diplomu sa studija komunikacija na Univerzitetu Sorbonne, Pariz, a doktorsku titulu sa Poslovnih studija na Univerzitetu Odense.

    MARGARET K. HOGG drži poziciju šefa ponašanja potrošača i marketinga na Katedri za marketing Univerziteta Lancaster.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Ponašanje potrošača - europska slika
    Izdavač: Mate
    Strana: 732 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 21 x 26 cm
    ISBN: 978-953-246-149-7
    RASPRODATO
    U pripremi je obnovljeno izdanje
    Ako želite da vam javimo kada bude u prodaji:

    Prijavite se ovde da biste mogli da rezervišete.






    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024