MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸UmetnostAnalize
    Slika
    Менаџмент и маркетинг у уметности
    Аутор: Драган Никодијевић
    Страна: 418
    Остали детаљи
    Veličina slova: A A
    Како је и пут до пакла често поплочан најбољим намерама, не можемо побећи од запитаности нисмо ли можда, вођени искреним уверењем да се многобројне неприлагођености и спорна питања у вези са друштвеном позицијом уметности могу отклонити или ублажити применом теоријских и практичних решења која нуде менаџмент и маркетинг, подлегли свеопштој фасцинацији која прати ове дисциплине. Да ли смо превидели или смо олако прешли преко свих оних протистављености које владају између менаџмента и маркетинга, на једној страни, и уметности, на другој страни – на које смо указали још у уводним деловима студије?


    Детаљни подаци о књизи
    Наслов: Менаџмент и маркетинг у уметности
    Издавач: Službeni glasnik
    Страна: 418 (cb)
    Povez: meki
    Писмо: ћирилица
    Формат: 16 x 24 cm
    Година издања: 2012
    ИСБН: 978-86-519-1567-6
    Naručite
    Cena: 827 RSD
    Cena za inostranstvo:
    8,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025