Менаџмент дестинације и организација догађаја у конгресном и пословном туризму
Кратак садржај: Уџбеник је подељен на неколико делова. У првом делу објашњава се сам појам конгресног и пословног туризма, затим се у другом делу разлаж чиниоци понуде, док се у трећем делу дефинишу и образлажу питања менаџмента дестинације. Такође, у другом делу, јасно се указује на специфићности уочених сегмената конгресног туризма, модалитета њиховог утицаја на дестинацију и конкурентност дестинације која из тога произилази. Примери из праксе (Србије и света) прожимају читав уџбеник са намером да покжу реалност дефинисане теорије у пракси.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Менаџмент дестинације и организација догађаја у конгресном и пословном туризму
Izdavač: Економски факултет
Strana: 300 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2023
ISBN: 978-86-403-1774-0