MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing
    Medijske, PR i brend tendencije
    Autori: Nenad Perić, Nevena Krasulja, Ivana Gujanica
    Strana: 142
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    "Na raskršću vekova i milenijuma moć gospodarenja informacijama postaje dominantnija od drugih, dok kreiranje i kontrola javnog prostora obezbeđuju neophodni uticaj na društveno upravljanje.

    Nove tehnologije stvaraju drugačije modele življenja, preoblikujući političku, ekonomsku, sociološku, kulturološku, religijsku i inosferu, obavijajući planetu digitalnom kožom surovog, ali postojanog globalnog poretka. Sve više se shvata da realnost nije dovoljna po sebi, jer promocija ličnosti, ideja, pokreta i vrednosti komunikacionim alatkama i propagandnim tehnikama kreira paralelni svet pseudojavnosti, kojom plove samo obrazovani i informatički savršeni ljudi.

    Ova knjiga namenjena je, pre svega studentima i stručnjacima iz oblasti medija, marketinga i odnosa sa javnošću, ali i običnom čitaocu, radoznalom da kvalitetno i kritički spozna promene koje mu se dešavaju u svakodnevnom okruženju.

    Troje autora, svako iz svog ugla i na specifičan način, identifikuju, označavaju i analiziraju komunikacione strategije i trendove, konstatujući da je ključ demokratije u zajednici bez informacionih ograničenja. "

    izvod iz recenzije prof. dr Zorana Jevtovića


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Medijske, PR i brend tendencije
    Strana: 142 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2010
    ISBN: 978-86-7558-752-1
    Naručite
    Cena: 960 RSD
    Cena za inostranstvo:
    10,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024