MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Marketing u hrvatskoj
    Autor: M. Martinović
    Strana: 580
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    KNJIGA PREDSTAVLJA VAŽNU OSNOVU ZA DUBLJE RAZMATRANJE I KREIRANJE PRAKTIČNIH STRATEGIJA, NE SAMO ZA PREŽIVLJAVANJE, VEĆ I ZA USPEH!

    Maja Martinović, profesorka marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa zajedno sa svojim saradnicima u knjizi Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva
    predstavila pedeset i pet slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Predgovor za knjigu napisao je jedan od vodećih svetskih marketinških stručnjaka, Philip Kotler, profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management, koji s autorkom sarađuje dugi niz godina.

    Knjiga poslovnih slučajeva napisana s namerom da prikaže dobre i manje dobre primere iz hrvatske marketinške prakse i da na određeni način prezentuje rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na
    iskustvima iz kojih se izvlači pouka.

    Knjiga je opremljena dragocenim primerima firmi koje su uspešne u ovim vremenima ispunjenim rizikom i neizvesnošću, ali i nekim primerima firmi koje nisu spremno dočekale tržišne promene i nisu znale kako da se prilagode
    novonastalim tržišnim okolnostima. Upoznavanje s dobrim i lošim poslovnim scenarijima koji se u njoj nalaze, povećaće efikasnost svakoga ko odlučuje.

    Podučavanje putem slučajeva iz poslovne prakse je osnova učenja kroz rešavanje problema (engl. problem-based learning) u čijem je fokus na studenta / polaznika koji u interakciji sa drugima nastoji da reši problem, što se reflektuje na njegovo iskustvo. To je vrlo aktivna pedagoška metoda koja je i vrlo bliska stvarnosti. Vrlo je dobra za stimulaciju učenja i podučavanje u okviru područja poslovne administracije i u njoj predavači usmeravaju diskusiju i upravljaju procesom učenja. Ova metoda pomaže u boljem shvatanju teoretskih postavki, neguje i razvija komunikacione veštine, veštinu rešavanja problema i veštinu učenja iz zadatog konteksta.

    „… Ovi slučajevi pokazuju kako je hrvatska marketinška praksa u mnogočemu jednaka onoj u drugim zemljama sveta, ali ima i svoje specifičnosti koje se trebaju uvažavati….
    … U ovoj knjizi se mogu naći primeri zanimljivih tržišnih situacija. Slučajevi omogućavaju čitaocu da izvuče pouke iz tuđih uspeha i grešaka. Savremeni i relevantni primeri opisuju velike izazove, situacije i odluke s kojima se suočavaju marketinški stručnjaci i menadžment firmi.
    Živimo u turbulentnom razdoblju, gde prilika i rizik brzo postaju vidljivi u globalizovanom svetu. Takav svet brzo proguta nepripremljene, ali i nagrađuje spremne i otporne kompanije koje imaju sposobnost brzog prilagođavanja na potencijalne pretnje i iskorišćenja prilika koje im se pruže. Nadam se da ćete uživati učeći marketing iz primera koji se ovde nalaze, kao i da će vam ova knjiga poslužiti kao praktičan izvor znanja za vreme vašeg obrazovanja i dalje karijere...“
    Philip Kotler, S. C. Johnson Distinguished Professor

    „… Već dugi niz godina poslovni slučajevi deo su savremene interaktivne nastave na poslovnim školama. Takođe, duže vreme taj oblik komunikacije sa studentima prisutan je i u obrazovnim institucijama u Hrvatskoj i regionu jugoistočne Evrope. Strana literatura iz tog područja bogata je temama i primerima koji bi, direktno ili uz određena prilagođavanja, bila primenljiva i za naše prilike. Ipak, nikada do sada nismo imali delo poput ovoga u kojem je prikupljeno 55 poslovnih slučajeva sa tržišta Hrvatske, sa markama hrvatskih proizvoda i prepoznatljivim problemima hrvatske privrede.

    Zato je ova knjiga, u kojoj su primere prikupljali mnogi saradnici, posebno vredna. Teško je izdvojiti posebno važne slučajeve. Oni zaista prate celokupni proces strategije marketinga. U tom smislu mogla bi se naglasiti kompletnost i širina poduhvata ostvarena u ovom radu, po čemu su dosegnuta najviša ostvarenja na ovom području, koje se do sada samo delomično tretiralo. Sve to kvalifikuje navedeni rad kao značajan doprinos nauci s vrlo visokim stepenom primenjivosti u svakodnevnoj praksi.

    U svojoj osnovnoj nameni ovo delo je predviđeno kao udžbenik za studente poslovnog upravljanja i zbog toga je autorka kao profesor sa višegodišnjim iskustvom u rad ugradila sve dosege pedagogije i didaktike ali i svoje bogato iskustvo u radu sa studentima. Poslovni slučajevi logički su strukturirani, sistemski i postupno uvode čitaoca u problem počevši od šireg koncepcijskog okvira prema sve užim i specifičnijim sadržajima…“
    Mira Marušić, Professor Emeritus

    Kratak sadržaj:

    Ponašanje potrošača
    Marketinška okolina
    Marketinško istraživanje
    Segmentacija, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje
    Proizvod, životni ciklus proizvoda i strategije kreiranja marke
    Marketing usluga
    Određivanje i strategija cijena
    Integrirane marketinške komunikacije
    Oglašavanje, unapređenje prodaje i odnosi s javnošću
    Izravni marketing
    Upravljanje distribucijskim kanalima
    Internet marketing
    Marketing
    Konkurentna strategija
    Etika i društvena odgovornost
    Marketing na inozemnom i globalnom tržištu

    Dr. sc. Maja Martinović je
    profesorka na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, gde
    od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnim i MBA studijima, a od 2007. godine je i šef Katedre za marketing i komunikacije, kao i prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u.

    Kao nosilac predmeta Going to Market takođe je predavala na MBA studijama Barcelona Management Instituta (BMI), predaje na MBA studijama Sarajevo Graduate Business School u saradnji sa University of Delaware i Texas A&M University-Commerce na predmetu Marketing Management. Radila je na redakturi i prevodima, bila je urednica niza knjiga iz područja marketinga, npr. udžbenika za MBA studije „Upravljanje strateškim marketingom“.

    Recenzent je naučnih časopisa, između ostalog i časopisa Marketing Education Review (American Marketing Association). Bila je i gost kourednik posebnog izdanja naučnog časopisa International Journal of Business and Emerging Markets (IJBEM), Inderscience Journals (2012.). Jedan je od autora Leksikona marketinga u izdanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (2011.). Redovno učestvuje i prezentuje radove na međunarodnim konferencijama i izlaže na stručnim skupovima. Objavila je tri poglavlja u knjigama, niz slučajeva iz područja marketinga i više od 40 naučnih i stručnih
    radova, između ostalog i u časopisima Educational Studies, International Journal of Management Cases, International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), World Journal of Retail Business Management, Acta Informatica Medica, Materia Socio Medica, Mostariensia, Үправление каналами дистрибуции i Рекпама -Теория и практика.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing u hrvatskoj
    Izdavač: Mate
    Strana: 580 (cb)
    Povez: tvrdi
    Jezik: hrvatski
    Pismo: latinica
    Format: 17,0 x 24,5 cm
    Godina izdanja: 2012
    ISBN: 978-953-246-135-0
    RASPRODATO
    Nije u planu obnavljanje izdanja





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024