MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 5 puta
    veću sliku


    Marketing principi, 7. izdanje
    Autori: Stevan Vasiljev, Tomislav Sudarević
    Strana: 342
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Savremeni uslovi poslovanja daju nam za pravo da tvrdimo kako je dvadeset prvi vek pun izazova i mogućnosti za profesore, studente i poslovne ljude koji se bave mar-ketingom. U najvećoj meri „krivci” za to su proces globalizacije, koji je potpomognut snažnom informatizacijom društva, i rapidno ubrzanje tehnoloških inovacija. Dinamika promena na tržištima neminovno dovodi do toga da se danas, u cilju opstanka i razvoja, sve veći broj preduzeća opredeljuje za prelazak sa tradi cio nalnog na transakcijama za-snovanog ka marketingu odnosa, tj. „relationship” marketingu. Sve to rezultira nepre-kidnim razvojem teorije i prakse primene marketinga kao poslovne koncepcije.Knjiga koja je pred Vama je sedmo izdanje za poslednjih desetak godina u ko-jem se dosledno uvažava i pruža čitaocu mogućnost da kroz četiri dela, tj. poglavlja: „Osnove marketing koncepta”, „Istraživanje tržišnih mogućnosti i selekcionisanje ciljnih tržišta”, „Instrumente marketing miksa” i „Područja ši renja marketinga”, spozna pomenuti proces promena na tržištu koje se, uzgred budi rečeno, menja neverovatnom brzinom.Unete izmene i dopune u odnosu na ranija izdanja, posebno u prvom po glavlju, predstavljaju samo ref eksiju promena u teoriji i praksi marketinga. Stoga se za marke-ting slobodno može reći da nije statičan sistem koncepata i aksioma, već najdina mič ni je područje menadžmenta. Ova knjiga želi da obradi osnovna pitanja, na logičan i prak-tičan način, sa kojima se suočavaju sadašnji i budući poslovni ljudi u svojim organiza-cijama.Izdanje je prvenstveno namenjeno studentima koji žele da spoznaju temelje (principe) marketinga, ali i marketing menadžerima kako bi na osnovu dodatnih saznanja o marketingu mogli da poboljšaju svoje sposobnosti u cilju povećanja kreativnosti i ino-vativnosti u poslovanju svojih organizacija.Veliku zahvalnost izražavamo prijateljima, kolegama, te recenzentima koji su nam kritikama i save tima pomogli da knjiga bude obrađena i pripremljena na adekvatnom tehničkom i stručnom nivou.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Marketing principi, 7. izdanje
    Izdavač: Prometej Novi Sad
    Strana: 342 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 20 × 14 cm
    Godina izdanja: 2014
    ISBN: 978-86-515-0889-2
    Naručite
    Cena: 1.440 RSD
    Cena za inostranstvo:
    14,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Poruku poslaoPoruka

    Vaše pitanje
    ili odgovor

    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024