MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹PsihologijaPopularna psihologija

    Prikaži 3 puta
    veću sliku


    FOKUS
    Autor: Bojan Mihajlović
    Strana: 112
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    OTKRIJTE SVAKI DEO POSLOVNE AVANTURE!Ovo je istinita priča koja pruža neprocenjive smernice onima koji hrabro kreću putem pokretanja sopstvenog biznisa. Bez obzira na konkurenciju koja preovladava na tržištu, saznaćete rešenja koja će vam pomoći da izgradite sopstveni biznis od temelja. Svaka stranica otkriva autentično iskustvo autora, koji deli svoje iskustvo i saradnju sa mentorom.Naučićete kako da stvorite rast na tržištu, izbegnete greške i kreirate poslovne strategije koje donose rast.Autor knjige FOKUS otkriva suštinske taktike nevidljive prodaje i efikasnog marketinga koje će vas katapultirati prema poslovnom uspehu. U knjizi se detaljno razmatraju ključne komponente marketing miksa – proizvod/usluga, cena, distribucija i promocija – pri čemu se razotkrivaju strategije koje leže iza uspešnih kampanja. Korak po korak, saznaćete kako da izgradite prepoznatljiv brend, istražite tržište, važnost „silent marketinga”, postavljanje pametne cenovne strategije i izbegnete zamke pohlepe u biznisu.Kratak sadržajPredgovorPrvi koraciNevidljiva prodajaMarketing miksFormiranje brendaVizuelni elementiAnaliza tržištaTaktikaDefinisanje ceneRast ili pohlepaOglašavanjeMedijiSilent marketingCRMLični marketingPismoO autoruBOJAN MIHAJLOVIĆ je ime koje profesionalno odzvanja u regionu, pa čak i šire. Autor je knjiga „Manipulacija”, „Fokus” i „Odluka”. Školovao se u Beogradu, Njujorku i Kelnu, odakle nosi dragocena iskustva. Karijeru je gradio prvo u korporativnim kompanijama, a zatim je krenuo u preduzetničku avanturu. Zajednički imenitelj Bojanove karijere je uspeh, što potvrđuju i dva priznanja koja je osvojio – „Menadžer godine” u Crnoj Gori 2011. i „Direktor godine” u javnom sektoru Srbije 2013. Danas živi u Čikagu i radi kao konsultant, pomaže kompanijama da reše teškoće u poslovanju, kreiraju individualne ili profesionalne performanse, stvore vrednost na tržištu, brend, uvećaju rast, kreiraju digitalnu strategiju, povećaju prihode i tako ostvare željeni cilj.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: FOKUS
    Izdavač: iLearn
    Strana: 112 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 13 x 20 cm
    Godina izdanja: 2023
    ISBN: 9788680666273
    Naručite
    Cena: 1.000 RSD
    Cena za inostranstvo:
    10,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024