MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Popularna naukaBrendPopularna naukaMrketingPopularna naukaPolitički marketing

    Prikaži 4 puta
    veću sliku


    Brendirani svet: komercijalni i politički brendovi i popularna kultura
    Autor: Marija Ocokoljić
    Strana: 88
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Brendovi su svuda oko nas. Izloženi smo im i biramo ih svaki dan, u prodavnicama, bankama, restoranima, u izboru medija, kulturnih sadržaja, politike. Predstavljaju nam se putem prezentacije ciljano razvijenih promotivnih sadržaja koji u nama podstiču odgovarajuće utiske, asocijacije i emocije usmeravajući tako naše odluke. Aktivnostima koje preduzimaju, formirajući naše stavove i izbore u raznim segmentima života brendovi izlaze iz svojih bazičnih okvira uticaja. Njihove pozicije bilo da se radi o onima u komercijalnoj ili političkoj sferi, posmatrajući ih sa aspekta komunikacije, danas su značajne i dinamične.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Brendirani svet: komercijalni i politički brendovi i popularna kultura
    Izdavač: Orion Art
    Strana u boji: 88
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 15x23 cm
    Godina izdanja: 2020
    ISBN: 978-86-6389-115-9
    Naručite
    Cena: 1.210 RSD
    Cena za inostranstvo:
    12,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024