Event management
Upravljanje događajima
Za turističke, kulturne, poslovne i sportske događaje
Ovo knjiga je za svakoga ko želi da bude uključen u tokove rastućeg polja upravljanja event-ima, odnosno upravljanja događajima. Upravljanje događajima poprilično se razlikuje od poslovnog menadžmenta. Većini poslovnih menadžera dopušteno je da greše i uče na sopstvenim greškama, ali event manadžeri imaju samo jednu priliku za organizaciju savršenog event-a.
Knjiga će pomoći čitaocima u savladavanju veština koje su potrebne kako bi postali uspešni event menadžeri. Takođe, cilj knjige je da Vam pomogne u školovanju za organizatora događaja najvećeg kalibra.
Nakon što pročitate ovo izdanje, moći ćete da:
- objasnite jedinstvene karakteristike događaja;
- klasifikujete i opišete događeje zavisno od njihovog opsega;
- klasifikujete događanja prema vrsti;
- odrediti veze između organizatora događaja i drugih interesnih grupa; i
- razmotrite neka od etičkih pitanja koja su relevantna za upravljanje događanjima.
Kratak sadržaj:
Uvod u Event management – upravljanje događanjima
Koncept i dizajn
Izvodljivost
Poštovanje zakonskih odredbi
Marketing
Reklama
Upravljanje finansijama
Upravljanje rizikom
Planiranje
Protokol
Postavljanje događanja
Ljudski resursi
Rukovođenje
Operacije i logistika
Bezbednost
Upravljanje masama i evakuacija
Nadzor, kontrola i evaluacija
Karijere u promenljivom
Dodatne internetske strane
Predlog događanja
Profesionalna udruženja
Nastavni programi iz organizacije događanja
Bibliografija
Indeks
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Event management
Izdavač: Mate
Strana: 310 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 23,0 x 16,0 cm
Godina izdanja: 2010
ISBN: 978-86-86313-07-2