Naučno oglašavanje
Kako su ustanovljeni zakoni oglašavanja... Samo veština prodaje... Ponuda koristi... Oglasi koji se šalju pismom – Čemu nas uče?... Naslovi... Psihologija... Biti specifičan... Ispričajte čitavu priču... Umetnost u oglašavanju... Veoma skupe stvari... Informacija... Strategija... Upotreba uzoraka... Distribucija... Probne kampanje... Oslanjanje na prodavce... Individualnost... Negativna propaganda... Pisanje pisma... Ime koje pomaže... Pravilno naglašavanje
Klod C. Hopkins (1866-1932) je jedan od velikih pionira marketinga. Poznat je po tome što je uveo u praksu besplatne uzorke, besplatne probne periode, vraćanje novca, garancije, probu u prodavnici... On je primenio "štampana veština prodaje" filozofiju, ali njegova celokupna filozofija oglašavanja bila je još jasnija. On je prvi koristio naučne principe u oglašavanju. Napisao je samo dve knjige: "Naučno oglašavanje" i autobiografiju "Moj život u oglašavanju". Vrhunski pisci oglasa Hopkinsovu prvu knjigu smatraju svojom "Kako da..." biblijom.
SADRŽAJ
Kako su ustanovljeni zakoni opglašavanja, 9
Samo veština prodaje, 17
Ponuda koristi, 23
Oglasi koji se šalju pismom – čemu nas uče, 27
Naslovi, 35
Psihologija, 41
Biti specifičan, 49
Ispričajte čitavu priču, 55
Umetnost u oglašavanju, 61
Veoma skupe stvari, 67
Informacija, 73
Strategija, 79
Upotreba uzoraka, 85
Distribucija, 93
Probne kampanje, 99
Oslanjanje na prodavce, 105
Individualnost, 109
Negativna propaganda, 113
Pisanje pisma, 115
Ime koje pomaže, 119
Pravilno naglašavanje, 123
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Naučno oglašavanje
Izdavač: Društvo za unapređenje marketinga
Strana: 128 (cb)
Pismo:
Format: 21 x 14 cm
Godina izdanja: 2010
ISBN: 978-86-909527-6-2