MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige ▹ ArhitekturaEnterijer

    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Dizajn enterijera
    Autor: Dženi Gibs
    Strana: 224
    Ostali detalji

    A A A
    Ova knjiga pokriva ceo dizajn process, od početka do kraja. Ona dodatno nudi uravnotežen pogled na obrazovanje dizajnera enterijera i iznosi kvalitet i veštine koje su potrebne onima koji žele da uđu u ovu industriju.

    Knjiga služi i kao vodič kroz zanimanja koja su dostupna u ovoj branši. Ona nije zamišljena kao uputstvo za rad, ali pruža uvid u poslvoanje proefesionalnih dizajnera i objašnajva način na koji uspešni dizajneri postižu svoje ciljeve.

    SADRŽAJ:

    Uvod

    KONTEKST
    (Vrednost istorijskog proučavanja, Profesija kroz vreme, Industrija dvadeset prvog veka, Tržišna segmentacija i specijaliyacija, Globalizacija, Ulgoa medija, Briga o životnoj sredini, Jezk dizajna enterijera

    POSAO KOJI PRETHODI SAMOM DIZAJNU
    (Odnos izmedju klijenta i dizajnera, Pitanje životne sredine, Brif, Prgled, Preliminarna istraživanja, Formulisanje koncepta, Kretanje kao dizajnerskom rešenju.)

    PLANIRANJE I DIZAJNIRANJE
    (Prinicipi dizajna, Principi uredjivanja, Praktično planiranje, Ugradnja instalacija, Crtanje kao deo dizajn procesa, Ilustracija u okviru dizajn procesa)

    USKLADJIVANJE ELEMENATA
    (Boja, Psihologija boje, Snabdevači i trgovinski računi, Teksture, Šare, Mateijali i završne obrade, Izbor nameštaja, Detalji i dodaci, Table sa uzorcima, Priprema za prezentaciju)

    KOORDINACIJA I VODJENJE PROEJTKA
    (Faze projekta, Prva faza, Druga faza, Treća faza, Četvrta faza, Honorarri)

    STICANJE OBRAZOVANJA U INOSTRANSTVU I ŠTA POSLE STUDIJA
    (Da li posedujete ono sto se traži, Izbor smera studija, Uslovi za upi, Nastavni plan fakulteta, Diplomska izložba, Ocenjivanje, Budućnost dizajnerskog obrazovanja, Važnost sticanja kvalifikacija, Traženje zaposlenja, Konkurisanje za radon mesto)

    UVOD
    Ovaj uvođ objašnjava svrhu knjige i način na koji bi ona trebalo da se koristi. On takođe pojašnjava ulogu đizajnera enterijera i predstavlja druge profesionalce sa kojima će se dizajner tokom realizacije projekta najverovatnije sresti.
    Kome je ova knjiga namenjena

    Uzimajući u obzir da su već zidovi pećina bili ukrašeni primitivnim slikama. može se reći da je prirodan instinkt Ijudi da oplemene svoju okolinu.

    Za mnoge, dizajn, dekoracija i opremanje doma nameštajem, čine izvanredan način da pokažu svoju kreativnost. Poslednjih godina, mediji su odigrali ključnu ulogu u obrazovanju i informisanju javnog mnjenja o svim aspektima dizajna enterijera. Ovo je probudilo veliko interesovanje za ovu temu u celini i izazvalo navalu kupaca i klijenata na tržište.

    Zbog konstantnog rasta tempa kojim živimo, na dom sve više gledamo kao na oazu u koju se povlačimo, a izgled i ambijent doma su za pojedinca postali bitniji. U nekim delovima društva na dom se gleda kao na statusni simbol, kao na ultimativni izraz bogatstva i stila. Uzimajući sve gore navedeno u obzir, nije iznenađujuća činjenica da Ijudi sve više traže usluge dizajnera enterijera i da ova oblast nudi veoma popularan izbor karijere.

    Globalno, dizajn enterijera se smatra rastucom industrijom. iako. s obzirom da spada u luksuzne usluge tržišta, stalno podleže usponima i padovima ekonomije. Tradicionalno, građevinska industrija je bila dobar barometar za ekonomiju jedne zemlje i kada ona ukazuje na pad gradnje. oblast enterijera je takođe pogođena. Ovo ipak ne bi trebalo nikog da obeshrabri da se odluči za profesiju dizajnera enterijera. jer postoje odlične mogućnosti za napredak karijere i specijalizaciju u okviru ove industrije. Šta više, praktične i kreativne sposobnosti koje se zahtevaju tokom dizajnerskog obrazovanja daju ovim diplomcima mogucnost da se zaposle u različitim oblastima.

    Ova knjiga je pre svega namenjena da inspiriše profesionaine dcajnere enterijera - uključujući one koji završavaju škole, studente dizajna i one koji menjaju zanimanje - ali bi mogla da se dopadne i amaterima koji uživaju u lepom. Kao dodatak, ova knjiga nudi praktičan izvor informacija kako za one koji su aktivni u industriji, žele da prošire polje zammanja i okušaju se u novim mogućnostima, tako i za one koji podučavaju i savetuju Ijude koji su se odlučili ili razmišljaju o ulasku u ovu industriju.

    Većina knjiga na ovu temu koja se danas nalazi na tržištu, ima tendenciju da bude nalickan skup različitih sadržaja, koji se čitaju iz razonode. One se fokusiraju na određeni stil ili tip enterijera a sadrže jako malo objašnjenja o poslovanju same industrije, praksi koja je potrebna ili načinu na koji dizajner smišlja kreativni odgovor na brif klijenta. Ova knjiga u okviru globalnog razvoja same industrije pokriva ceo dizajn proces. od početka do kraja. Ona dodatno nudi uravnotežen pogled na obrazovanje dizajnera enterijera i iznosi kvalitete i veštine koje su potrebne onima koji žeie đa uđu u ovu industriju. Knjiga služi i kao vodič kroz zanimanja koja su dostupna u ovoj branši. Ona nije zamišljena kao uputstvo za rad, ali pruža uvid u poslovanje profesionalnih dizajnera i objašnjava način na koji uspešni dizajneri postižu svoje ciljeve.

    Uloga dizajnera enterijera

    Internacionalno udruženje dizajnera enterijera (the Intemational Interior Design Association) ulogu ove industrije definiše na sledeći način: Profesionalni dizajner enterijera se kvalifikuje znanjem, iskustvom i proučavanjem načina na koji funkcionalnost i kvalitet enterijera može da podigne na viši nivo. Sa ciljem da poboljša kvalitet života, poveća produktivnost, i štiteći zdravlje, sigurnost i dobrobit Ijudi, profesionalni dizajner enterijera:

    • analizira klijentove potrebe, ciljeve i zahteve po pitanju života i sigurnosti;
    • integriše nalaze sa znanjem dizajna enterijera;
    • formuliše preliminarni koncept dizajna koji je prikladan, funkcionalan i estetski;
    • razvija i prezentuje finainu preporuku za dizajn koristeći se prikladnim prezentacionim medijima;
    • priprema radne crteže i specifikacije za nenoseću konstrukciju enterijera, materijale, obradu, prostorno planiranje, opremanje nameštajem, instalacije i opremu;
    • sarađuje sa profesionalnim službama oko tehničkih pitanja koja
    se tiču mehanike, elektronike i nosećeg dizajna, kao što regulativna odobrenja zahtevaju;
    • priprema i prikuplja ponude i dokumenta za ugovore, preuzimajući pri tom ulogu klijentovog agenta;
    • nadgleda i procenjuje dizajnersko rešenje tokom izrade i po završetku.

    Uloga dizajnera enterijera je višeslojna. Kako bi se izborio sa ovom činjenicom, dizajner mora da bude efikasan i discipiinovan, sa dobrim osećajem za biznis, kao i fleksibilan, kreativan i umetnički nadaren.

    Dizajn enterijera je industrija koja je okrenuta ka potrebama čoveka.

    Postoje neki ključni atributi za svakog uspešnog dizajnera, bez kojih se naravno ne može ostvariti visok nivo dostignuća u mehaničkom delu posla: prostomo planiranje, jasan izbor materijala i razumevanje boje. Sve ovo ne znači ništa ukoiiko nije prožeto razumevanjem za veiiku količinu detalja i sposobnošću da se posao dovede do kraja. Veliki planovi su brzo zaboravljani ukoliko nisu uklopljeni u budžet i vremenske rokove.

    Martin Waller (Britanac) - direktor firme Andrev Martin Designs i organizator godišnje internacionalne nagrade za dizajnera godine (Designer of the Year Award).

    Ova knjiga je namenjena da inspiriše profesionalne dizajnere enterijera – uključujući one koji završavaju škole, studente dizajna i one koji menjaju zanimanje – ali bi mogla da se dopadne i amaterima koji uživaju ulepom. Kao dodatak, ova knjiga nudi praktičan izvor informacija, kako za one koji su aktivni u industriji, žele, da prošire polje zanimanja i okušaju se u novim mogućnostima, tako i za one koji podučavaju i savetuju ljude koji su se odlučili ili razmišljaju o ulasku u ovu industriju.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Dizajn enterijera
    Izdavač: AGM Knjiga
    Strana u boji: 224
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 21,5x25,5 cm
    Godina izdanja: 2009
    ISBN: 978-86-87471-01-6
    Naručite
    Cena: 2.420 RSD
    Cena za inostranstvo:
    24,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Uvod u projektovanje enterijera
    1620 din.

    Antropološke mere i enterijer: Zbirka preporuka za standarde u projektovanju, treće izdanje
    2200 din.

    Fizika 2 - Udžbenik za 2. razred gimnazije prirodno-matematičkog smera
    1080 din.

    Fizika 1 - Udžbenik za 1. razred gimnazije
    1000 din.

    Fizika 3 - Udžbenik za 3. razred gimnazije
    1000 din.

    Fizika 4 - Udžbenik za 4. razred gimnazije
    1000 din.

    Koncept za kontraistoriju arhitekture
    700 din.

    Estetika arhitektura 2
    600 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2021