MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketing

    Prikaži 1.9 puta
    veću sliku


    Korak ispred konkurencije
    Strana: -
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    U zbirci ideja Korak ispred konkurencije otkrićete načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćemo vas sa efikasnim marketinškim metodima koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti. Jednostavni, lako razumljivi marketinški metodi za povećanje efikasnosti poslovanja.


    SADRŽAJ

    Zašto stranke kupuju baš od vas?, 2
    Oglašavanje može da vam poveća zaradu – a da niste prodali nijedan proizvod!, 17
    „To smo već pokušali i ne deluje”, 22
    Kako napisati prodajno pismo zbog kojeg će vas kupci zasuti narudžbinama?, 27
    Šta stvarno prodajete i šta kupci stvarno od vas kupuju?, 35
    Ponavljanje oglasa, 43
    Zašto vaše potencijalne stranke počinju da traže izgovore i sve moguće razloge da ne kupe vaš proizvod ili uslugu?, 49
    Gde vam se isplati oglašavanje?, 55
    Poklonima povećajte odziv na vaše marketinške akcije, 63
    Virusni marketing, 72
    Kako motivisati sebe i zaposlene da sigurno postignete postavljene ciljeve?, 75
    Izjave zadovoljnih kupaca: Kako ih dobiti, kako ih upotrebiti?, 83
    „Naši proizvodi su najbolji, pa ipak se stranke žale da su preskupi! Premalo prodajemo!”, 88
    Direktni marketing u vreme televizije i Interneta, 102
    Pogrešna predstava o oglašavanju, 108
    „Vaši proizvodi i usluge ništa ne valjaju!”, 117
    Kako se ponašati u slučaju stranaka osetljivih na cenu?, 123
    „Bez saradnje dugoročno nećemo izdržati utakmicu sa konkurencijom...”, 127
    Šta spretni poslovni ljudi mogu da nauče od terorista?, 143
    „Postoje samo tri načina za povećanje zarade bilo kojeg preduzeća”, 149
    Marketinška tehnika koja uvek deluje! 153
    Violinistkinja bez sluha, 161
    Šta o marketingu kaže zlatna ribica (14 zlatnih pravila)?, 166
    Greške koje možete da izbegnete, 172


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Korak ispred konkurencije
    Izdavač: Društvo za unapređenje marketinga
    Pismo: latinica
    Format: cm
    Godina izdanja: 2008
    ISBN: 978-86-909527-2-4
    Naručite
    Cena: 610 RSD
    Cena za inostranstvo:
    6,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Pet nedostataka u radu tima
    1320 din.

    Džepni mentor - Mentorski rad sa zaposlenima
    960 din.

    Pojedi tu žabu!: 21 način da prevaziđete odugovlačenje i postanete efikasni u biznisu i privatnom životu
    780 din.

    Pedeset nijansi – Siva
    1090 din.

    Gerila marketing
    1110 din.

    Zločin i kazna
    0 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024